M2d Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Jeg lurer på en liten ting, hva er karaktersnittet du må ha for å komme inn på Helse og sosialfag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Det varierer fra hvilken skole du vil søke, og pågangen Høy pågang- høyt snitt lav pågang- lav snitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Jeg kan svare i morgen når jeg er på kontoret mitt. Der har jeg en oversikt over laveste karakter som kom inn på de ulike utdanningsprogrammene i fjor. I år blir det litt lettere å komme inn faktisk. Nå snakker jeg om Sør-trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Jeg kan svare i morgen når jeg er på kontoret mitt. Der har jeg en oversikt over laveste karakter som kom inn på de ulike utdanningsprogrammene i fjor. I år blir det litt lettere å komme inn faktisk. Nå snakker jeg om Sør-trøndelag. Gjelder det alle linjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Gjelder det alle linjer? E hvert fall lettere og komme inn (tror det vil gjelde de fleste linjene) i Sør-Tøndelag i år fordi det er 150 mindre søkere enn i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Hjelp, hvordan i all verden vet der alt dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjerstii Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Hjelp, hvordan i all verden vet der alt dette? Mamma var på et møte om videregåendesøkingen og der var det ei dame som sa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 I fjor var laveste snitt som kom inn på HS 3.4 på førsteinntaket. I år blir det altså sannsynligvis litt lavere. (Vanskelig å si sikkert, hvis ALLE søker HS blir det selvsagt kjempevanskelig å komme inn). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M2d Skrevet 28. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 OK, Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Tror ikke det er spesielt høyt snitt på for å komme inn på helse og sosial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edlitam Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2008 Jeg ser at du ikke bor i Oslo, men her trenger man fra 13 poeng og oppover for å komme inn på helse og sosial:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar