M2d Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Jeg lurer på en liten ting, hva er karaktersnittet du må ha for å komme inn på Helse og sosialfag?
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Det varierer fra hvilken skole du vil søke, og pågangen Høy pågang- høyt snitt lav pågang- lav snitt
Symra&Pippin Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Jeg kan svare i morgen når jeg er på kontoret mitt. Der har jeg en oversikt over laveste karakter som kom inn på de ulike utdanningsprogrammene i fjor. I år blir det litt lettere å komme inn faktisk. Nå snakker jeg om Sør-trøndelag.
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Jeg kan svare i morgen når jeg er på kontoret mitt. Der har jeg en oversikt over laveste karakter som kom inn på de ulike utdanningsprogrammene i fjor. I år blir det litt lettere å komme inn faktisk. Nå snakker jeg om Sør-trøndelag. Gjelder det alle linjer?
Kjerstii Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Gjelder det alle linjer? E hvert fall lettere og komme inn (tror det vil gjelde de fleste linjene) i Sør-Tøndelag i år fordi det er 150 mindre søkere enn i fjor.
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Hjelp, hvordan i all verden vet der alt dette?
Kjerstii Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Skrevet 27. Januar 2008 Hjelp, hvordan i all verden vet der alt dette? Mamma var på et møte om videregåendesøkingen og der var det ei dame som sa det
Symra&Pippin Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 I fjor var laveste snitt som kom inn på HS 3.4 på førsteinntaket. I år blir det altså sannsynligvis litt lavere. (Vanskelig å si sikkert, hvis ALLE søker HS blir det selvsagt kjempevanskelig å komme inn).
PhoNuLi Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Skrevet 28. Januar 2008 Tror ikke det er spesielt høyt snitt på for å komme inn på helse og sosial
edlitam Skrevet 4. Februar 2008 Rapporter Skrevet 4. Februar 2008 Jeg ser at du ikke bor i Oslo, men her trenger man fra 13 poeng og oppover for å komme inn på helse og sosial:)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar