Gå til innhold
Hundesonen.no

Favorittskuespillere?

Aya

Recommended Posts

Skrevet

Så, hvem er dine favorittskuespillere? Jeg ramser opp..:

Willem Dafoe

Jake Gyllenhaal

Sean Connery

Alan Rickman

Nicolas Cage

Kate Winslet

Emma Thompson

Meryl Streep

Julia Roberts

Hmm.. Jeg har nok flere, egentlig, men det er de jeg husker at the moment.

EDIT: vurderte lenge å ikke forandre overskriften her, bare for å irritere Vala littegrann, men så fant jeg ut at jeg jo kunne være snill også.

Skrevet

Er flere, blant annet Jude Law, zac Efron, Daniel Radcliff, Jim Carrey, Johnny Depp, Orlando Bloom, Cameron Diaz ++

Men det er en jeg synes bør nevnes spesielt, og det er Will Smith. Han er en av de mest dyktige skuespillerne jeg vet om. Han spiller veldig mange forskjellige roller, og han tolker alle veldig godt. Han er dessuten sjarmerende og morsom, samtidig som han alltid holder seg til det alvorlige. I hans siste film, I am legend, spiller han imponerende bra. Da må han også spille at han blir gal - og det gjør han veldig godt:)

Skrevet

Etter å ha sett Kautokeinoopprøret, er jeg bare blitt enda mer overbevist om at det er en grunn til at Bjørn Sundquist er så mye brukt i norsk film. Makan.

Skrevet

Jeg har begynt å få innmari sansen for Drew Barrymore, jeg. Hun spiller veldig godt, og virker så naturlig i rollene hun har. Ellers er jeg også veldig fan av Charlize Theron og Kirsten Dunst. Flinke, kvinnelige skuespillere.

Av mannlige skuespillere er det mange som gjør filmer gode. Adam Sandler er flink, Bruce Willis, Mel Gibson, men også begge de mannlige hovedrolleinnehaverne i Piratesfilmene. Av norske skuespillere ble jeg imponert over Trond Saastad (jeg tror han heter det hvertfall), som hadde hovedrollen i Tatt av Kvinnen. God prestasjon.

Skrevet

Richard Gere, Julie Roberts og Johnny Depp er nok de som ligger øverst på listen :icon_redface:

richard_gere.jpg

EDIT: Forresten har jeg fått veldig sansen for Keira Knightley etter å ha sett filmen "Om Forlatelse"!

Skrevet

Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

Når det er sagt er det mange skuespillere som jeg syns er veldig dyktige, men som jeg bare har sett i et par filmer, og som det derfor blir litt overdrevent å kalle favorittskuespiller. Eksempler på sånne skuespillere er Viggo Mortensen i LOTR, James McAvoy i The last king of Scotland, Gary Oldman i Harry Potter og Trond Fausa Aurvåg i Tatt av kvinnen. Dårlig med kvinnelige favorittskuespillere, gitt...

Skrevet

Har en masse jeg godt kan lide, og skal se de film de laver, af kvindelige er det nok Aishwarya Rai, Michelle Yeoh(mener det staves sådan) og keira kneightley af mandlige er det Orlando Bloom(yumm faktor :icon_redface: ), Chow-Yun Fat og Jackie Chan.

Der er helt sikkert flere, da jeg elsker at se film, men disse var de personer hvis film jeg som regel ikke hopper over.

Skrevet
Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

*klippet*

Kan ikke annet enn å være enig her jeg. Johnny Depp er utrolig bra! Flinkeste mannen :icon_redface:!

Skrevet

Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Skrevet
Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Haley er kjempeflink! I den sjette sansen og Pay it forward også. Søte, lille gutten.

Skrevet

Menn:

Joaquin Phoenix

Heath Ledger(Snufs!)

Johnny Depp

Garrett Hedlund

Colin Firth

Liam Neeson(Er jo fra Nord Irland :angel: )

Skrevet

Bruce Willis, Viggo Mortensen, Scarlet Johansson, Mel Gibson, Denzel Washington, Tobey Maguire, Johnny Depp, Drew Barrymore.

Og sikkert enda flere.. :rolleyes:

Skrevet

Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

Ellers er Jack Nicholson, Leonardo Dicaprio (og det er ikke bare fordi han er kjekk :) ) og Jodie Foster også gode eksempler på tusenkunstnere.

Anthony Hopkins i "Nattsvermeren" er også helt rå.

Edit: Glemt Sally Field :)

Skrevet
Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

*klippet bort det som ikke handlet om kjekkasen*

Ja! Han spiller på en helt egen måte. Han er rett og slett fantastisk :)

Skrevet

Her er noen av mine:

Johnny Depp

Will Smith

Denzel Washington

Dominic Purcell

Wentworth Miller

Orlando Bloom

Av kvinner aner jeg ikke hvem jeg liker best.. Er vell mest opptatt av mennene i filmene :rolleyes:

Skrevet

Oh, mange mange flinke skuespillere, men noen av favorittene er:

Menn

- Johnny Depp

- Gary Oldman

- Alan Rickman

- Anthony Head (i Buffy)

- David Boreanaz

- James Marsters

- Colin Farrel (I like bad boys :) )

- Heath Ledger var en favoritt... R.I.P

Kvinner

- Kate Winslet

- Emma Thompson

- Alyson Hannigan (Spesielt i American Pie filmene)

- Eliza Dushku

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...