Gå til innhold
Hundesonen.no

Favorittskuespillere?

Aya

Recommended Posts

Så, hvem er dine favorittskuespillere? Jeg ramser opp..:

Willem Dafoe

Jake Gyllenhaal

Sean Connery

Alan Rickman

Nicolas Cage

Kate Winslet

Emma Thompson

Meryl Streep

Julia Roberts

Hmm.. Jeg har nok flere, egentlig, men det er de jeg husker at the moment.

EDIT: vurderte lenge å ikke forandre overskriften her, bare for å irritere Vala littegrann, men så fant jeg ut at jeg jo kunne være snill også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere, blant annet Jude Law, zac Efron, Daniel Radcliff, Jim Carrey, Johnny Depp, Orlando Bloom, Cameron Diaz ++

Men det er en jeg synes bør nevnes spesielt, og det er Will Smith. Han er en av de mest dyktige skuespillerne jeg vet om. Han spiller veldig mange forskjellige roller, og han tolker alle veldig godt. Han er dessuten sjarmerende og morsom, samtidig som han alltid holder seg til det alvorlige. I hans siste film, I am legend, spiller han imponerende bra. Da må han også spille at han blir gal - og det gjør han veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få innmari sansen for Drew Barrymore, jeg. Hun spiller veldig godt, og virker så naturlig i rollene hun har. Ellers er jeg også veldig fan av Charlize Theron og Kirsten Dunst. Flinke, kvinnelige skuespillere.

Av mannlige skuespillere er det mange som gjør filmer gode. Adam Sandler er flink, Bruce Willis, Mel Gibson, men også begge de mannlige hovedrolleinnehaverne i Piratesfilmene. Av norske skuespillere ble jeg imponert over Trond Saastad (jeg tror han heter det hvertfall), som hadde hovedrollen i Tatt av Kvinnen. God prestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

Når det er sagt er det mange skuespillere som jeg syns er veldig dyktige, men som jeg bare har sett i et par filmer, og som det derfor blir litt overdrevent å kalle favorittskuespiller. Eksempler på sånne skuespillere er Viggo Mortensen i LOTR, James McAvoy i The last king of Scotland, Gary Oldman i Harry Potter og Trond Fausa Aurvåg i Tatt av kvinnen. Dårlig med kvinnelige favorittskuespillere, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en masse jeg godt kan lide, og skal se de film de laver, af kvindelige er det nok Aishwarya Rai, Michelle Yeoh(mener det staves sådan) og keira kneightley af mandlige er det Orlando Bloom(yumm faktor :icon_redface: ), Chow-Yun Fat og Jackie Chan.

Der er helt sikkert flere, da jeg elsker at se film, men disse var de personer hvis film jeg som regel ikke hopper over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

*klippet*

Kan ikke annet enn å være enig her jeg. Johnny Depp er utrolig bra! Flinkeste mannen :icon_redface:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Haley er kjempeflink! I den sjette sansen og Pay it forward også. Søte, lille gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

Ellers er Jack Nicholson, Leonardo Dicaprio (og det er ikke bare fordi han er kjekk :) ) og Jodie Foster også gode eksempler på tusenkunstnere.

Anthony Hopkins i "Nattsvermeren" er også helt rå.

Edit: Glemt Sally Field :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

*klippet bort det som ikke handlet om kjekkasen*

Ja! Han spiller på en helt egen måte. Han er rett og slett fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, mange mange flinke skuespillere, men noen av favorittene er:

Menn

- Johnny Depp

- Gary Oldman

- Alan Rickman

- Anthony Head (i Buffy)

- David Boreanaz

- James Marsters

- Colin Farrel (I like bad boys :) )

- Heath Ledger var en favoritt... R.I.P

Kvinner

- Kate Winslet

- Emma Thompson

- Alyson Hannigan (Spesielt i American Pie filmene)

- Eliza Dushku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...