Gå til innhold
Hundesonen.no

Favorittskuespillere?


Aya

Recommended Posts

Så, hvem er dine favorittskuespillere? Jeg ramser opp..:

Willem Dafoe

Jake Gyllenhaal

Sean Connery

Alan Rickman

Nicolas Cage

Kate Winslet

Emma Thompson

Meryl Streep

Julia Roberts

Hmm.. Jeg har nok flere, egentlig, men det er de jeg husker at the moment.

EDIT: vurderte lenge å ikke forandre overskriften her, bare for å irritere Vala littegrann, men så fant jeg ut at jeg jo kunne være snill også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere, blant annet Jude Law, zac Efron, Daniel Radcliff, Jim Carrey, Johnny Depp, Orlando Bloom, Cameron Diaz ++

Men det er en jeg synes bør nevnes spesielt, og det er Will Smith. Han er en av de mest dyktige skuespillerne jeg vet om. Han spiller veldig mange forskjellige roller, og han tolker alle veldig godt. Han er dessuten sjarmerende og morsom, samtidig som han alltid holder seg til det alvorlige. I hans siste film, I am legend, spiller han imponerende bra. Da må han også spille at han blir gal - og det gjør han veldig godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få innmari sansen for Drew Barrymore, jeg. Hun spiller veldig godt, og virker så naturlig i rollene hun har. Ellers er jeg også veldig fan av Charlize Theron og Kirsten Dunst. Flinke, kvinnelige skuespillere.

Av mannlige skuespillere er det mange som gjør filmer gode. Adam Sandler er flink, Bruce Willis, Mel Gibson, men også begge de mannlige hovedrolleinnehaverne i Piratesfilmene. Av norske skuespillere ble jeg imponert over Trond Saastad (jeg tror han heter det hvertfall), som hadde hovedrollen i Tatt av Kvinnen. God prestasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

Når det er sagt er det mange skuespillere som jeg syns er veldig dyktige, men som jeg bare har sett i et par filmer, og som det derfor blir litt overdrevent å kalle favorittskuespiller. Eksempler på sånne skuespillere er Viggo Mortensen i LOTR, James McAvoy i The last king of Scotland, Gary Oldman i Harry Potter og Trond Fausa Aurvåg i Tatt av kvinnen. Dårlig med kvinnelige favorittskuespillere, gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en masse jeg godt kan lide, og skal se de film de laver, af kvindelige er det nok Aishwarya Rai, Michelle Yeoh(mener det staves sådan) og keira kneightley af mandlige er det Orlando Bloom(yumm faktor :icon_redface: ), Chow-Yun Fat og Jackie Chan.

Der er helt sikkert flere, da jeg elsker at se film, men disse var de personer hvis film jeg som regel ikke hopper over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk bare en skuespiller jeg kan komme på å nevne som favorittskuespiller, og det er Johnny Depp - han kler veldig mange forskjellige roller, og jeg liker ham i alle filmene jeg har sett ham i.

*klippet*

Kan ikke annet enn å være enig her jeg. Johnny Depp er utrolig bra! Flinkeste mannen :icon_redface:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt Jeremy Irons, Gary Oldman, Joel McIlroy, Colin Firth, Haley Joel Osment (veldig flink i Artificial Intelligence) Mel Gibson og Russel Crowe. OG selvfølgelig Alan Rickman:D:D:D

Synes Maggie Smith er flink også, men legger ikke merke til de kvinnelige skuespillerene så mye:P haha

Haley er kjempeflink! I den sjette sansen og Pay it forward også. Søte, lille gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

Ellers er Jack Nicholson, Leonardo Dicaprio (og det er ikke bare fordi han er kjekk :) ) og Jodie Foster også gode eksempler på tusenkunstnere.

Anthony Hopkins i "Nattsvermeren" er også helt rå.

Edit: Glemt Sally Field :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som mange liker Johnny Depp her.

Ikke så rart kanskje. Han spiller utrolig bra i alle slags roller.

*klippet bort det som ikke handlet om kjekkasen*

Ja! Han spiller på en helt egen måte. Han er rett og slett fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, mange mange flinke skuespillere, men noen av favorittene er:

Menn

- Johnny Depp

- Gary Oldman

- Alan Rickman

- Anthony Head (i Buffy)

- David Boreanaz

- James Marsters

- Colin Farrel (I like bad boys :) )

- Heath Ledger var en favoritt... R.I.P

Kvinner

- Kate Winslet

- Emma Thompson

- Alyson Hannigan (Spesielt i American Pie filmene)

- Eliza Dushku

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...