MonicaT Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Hei. Jeg skal bort 5 dager i mai og må sette bort Toya. Noen erfaringer med pensjonater rundt Oslo/Akershus ? Det må være et lite pensjonat så erfaringer med Standal og de store trenger jeg ikke. Send gjerne en PM om du ikke vil oppgi noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2008 Ingen som har kjennskap til bra pensjonater i Oslo/Akershus ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Har hørt veldig mye bra om Drøbak hundehotell hvertfall. Du kan jo evt lese litt om det her : http://www.drobakhundehotell.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[email protected] Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Hei. Jeg skal bort 5 dager i mai og må sette bort Toya. Noen erfaringer med pensjonater rundt Oslo/Akershus ? Det må være et lite pensjonat så erfaringer med Standal og de store trenger jeg ikke. Send gjerne en PM om du ikke vil oppgi noe her. hei. kommer ann på datoen. Fred *slo sammen dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen, buhund-jenta* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Har hørt veldig mye bra om Drøbak hundehotell hvertfall. Du kan jo evt lese litt om det her : http://www.drobakhundehotell.no/ Disse er i hvertfall ikke små... Regner med MonicaT ser etter et pensjonat med 3-10 hunder av gangen eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Jeg har fått anbefalt noe som heter Per og Pia's, eller noe slikt.. Ligger rundt Skiptvet/Hobøl eller noe i området der. En valpekjøper av meg bruker dem til stadighet og skryter i alle fall hemningsløst.. Selv bruker jeg ikke slike (her er det familie og venner som må stille opp), så jeg har ikke noen personlig erfaring med noen av dem. Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Mia Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Vi prøvde Granbakken dyreklinikk og hundepensjonat i Sørkedalen for to netter. Jeg fikk et godt inntrykk av de, og syns det var et stort pluss med dyreklinikk vegg i vegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Disse er i hvertfall ikke små... Regner med MonicaT ser etter et pensjonat med 3-10 hunder av gangen eller noe sånt? Åh.. Beklager, my mistake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 http://www.trofast-dyrepensjonat.no/ Her koste Fibi seg i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 22. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Har bestilt på Trofast, så da får vi se hvordan det går. Liker ikke å sette bort hunden til venner og familie siden jeg er litt "paranoia" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2008 Vi var veldig fornøyd med Trofast, eller Fibi var veldig fornøyd. Hun trives slett ikke hvor som helst, så der er det nok veldig bra. EDIT: Nå hørtes det ut som ikke jeg var fornøyd, men det var jeg absolutt. Merete er kjempeflink og behandler hver hund individuellt og trener gjerne, hvis du vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar