Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vet?


_aussie_

Recommended Posts

Når Luna, hunden min blir glad stryker hun seg inntil bena mine som en katt, noen som vet hvorfor? hun kommer løpende å hopper litt så går hun å stryker seg inntil bena mine, på andre folk gjør hun også det. å vis man setter seg ned da, så tråkker hun hue ned i fanget mitt, å da liker hu å bli klødd bak øra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

hihi samme her, når jeg setter meg på huk så kommer han med hodet først, så tykker han kroppen igjennom fotene og tilbake igjen :) når vi har vært borte en liten tur så er han sååå glad da vender han siden mot oss og hodet opp å ørene bakover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke veldig god kunnskap til klikkertrening, så vær forsiktig med hva du sier!

har vært på seminarer og kurs, så jeg vet godt hva det er min venn. Pass på hva du sier selv! det kan jo hende du vet mindre enn meg...? diskuter det temaet med meg når du har kommet opp i klassene og har hatt gode resultater. La oss ikke dette bli en diskusjon, for temaet er noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på seminarer og kurs, så jeg vet godt hva det er min venn. Pass på hva du sier selv! det kan jo hende du vet mindre enn meg...? diskuter det temaet med meg når du har kommet opp i klassene og har hatt gode resultater. La oss ikke dette bli en diskusjon, for temaet er noe annet.

dette er ganske provoserende Vicky. har det noen gang slått deg at det kan være flere av oss andre her inne som vet mer enn deg...? (uten å poengtere det på denne måten) Hadde f.eks vært VELDIG fint om du SLUTTET å komme med de dumme kommentarene hver gang det er noe med klikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke deg :lol:

Jeg blir bare så provosert over noen av "klikker"kommentarene til Astrid.

Med de uttalelsene respekterer hun ikke klikkertrening, som hun likevel påstår hun gjør i hver eneste diskusjon.

Det var jo enda bra! trodde jeg hadde "lagt egget nå"... Er bare så lei av dette. OG.... her er mange medlemmer med flere år på baken og mer erfaring enn henne, men vi fremhever ikke det med kvar en mulighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant!

Skulle vi alle gjort det, hadde jeg vel egentlig ikke hatt rett til å uttale meg eller hatt en mening, fordi dette er min første hund og jeg har lite erfaring.

Men jeg føler at jeg har lært utrolig mye på bare få måneder. Og jeg kan jo føle hva jeg mener er rett og galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant!

Skulle vi alle gjort det, hadde jeg vel egentlig ikke hatt rett til å uttale meg eller hatt en mening, fordi dette er min første hund og jeg har lite erfaring.  

Men jeg føler at jeg har lært utrolig mye på bare få måneder. Og jeg kan jo føle hva jeg mener er rett og galt.

Enig :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke sant!

Skulle vi alle gjort det, hadde jeg vel egentlig ikke hatt rett til å uttale meg eller hatt en mening, fordi dette er min første hund og jeg har lite erfaring.  

Men jeg føler at jeg har lært utrolig mye på bare få måneder. Og jeg kan jo føle hva jeg mener er rett og galt.

helt enig med deg. og det er noe av det jeg mener, at vi har alle sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... men det du sa var på linje med hvis jeg hadde sagt dette:

En nordenstammer ville vel trodd hunden skulle prøve å ta over lederskapet!

Det blir for dumt.. Og du er nødt til å innse at du faktisk ikke kan nok/like mye om klikkertrening til å kunne uttale deg på den måten. Jeg veit du har vært på kurs og sånn, men det var med en innstilling om at klikkertrening er bæsj. Altså en dårlig innstilning. Dersom en klikkertrener tar et Nordenstamkurs, så tror jeg ikke det mennnesket har så mye positivt å si om Nordenstam etterpå.. Det går nemlig begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Har hunden alltid vært veldig glupsk eller blitt det mer i det siste? Har hunden fått betydelig høyere appetitt er det lurt med vet.sjekk. Vektøkning og tørr hud kan være symptom på lavt stoffskifte (men også rett og slett feil kost). Ellers er fersk mat det første jeg ville anbefalt (råfôr, fryst ferskfôr evt egensammensatt med oppskrift satt sammen for din hund). Bland gjerne ut med litt grønnsaker som allerede nevnt for mer metthetsfølelse (isbergsalat og agurk har veldig lite kalorier). 
    • Wow, faren var lekker, ja!!😍  Koselige bilder🌸
    • Se der da, så nyyyydelig🥰 
    • Torsdag var en dårlig dag med tanke på trening på husreinhet. Da tisset han 5 ganger inne. Alle gangene var det rett før jeg skulle ut med han, sykt irriterende 😂 I går derimot var en veldig god dag, da hadde vi null uhell!  Vel, neste uke blir det hjemmekontor, og da er jeg plutselig i møter når han våkner. Da blir det fort mye tissing inne uansett.  I går tok vi buss for første gang. Det gikk fint ☺️  
    • Gøy at du er svak for de svarte ☺️ Her er nok brun favorittfargen. Men jeg har alltid sagt at en god hund har ingen farge. Håper dog han arver fargen til pappan 😍   Noen bilder tatt av en venninne i går ☺️  
×
×
  • Opprett ny...