Nirm Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Noen som har erfaring med disse Obtrackdekkene? Pluss og minus. Og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina+cathy Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Det virker utrolig bra,har kjempe lyst på ett selv til mine http://www.hundogfriluft.no/Products.aspx?Category=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Ei jeg kjenner har skrylle dekkenene til sine hunder,og er stort sett fornøyd. Det eneste som er litt dumt er at de ikke er vanntette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg ville heller kjøpt Back on track dekken, men var eeegentlig ikke det du spurte om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 De har et hver her, superfornøyd med de. Ypperlig til å holde temperaturen under trening i pausene og såpass mange str at det ser ut som det er skreddersydd. Men det er jo ikke noe varmedeken liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg ville heller kjøpt Back on track dekken, men var eeegentlig ikke det du spurte om.... Må man bare ha ett dekken? Jeg vil ha et Back on track og.... De har et hver her, superfornøyd med de. Ypperlig til å holde temperaturen under trening i pausene og såpass mange str at det ser ut som det er skreddersydd. Men det er jo ikke noe varmedeken liksom. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Må man bare ha ett dekken? Jeg vil ha et Back og track og.... Like shopping gal som meg du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 25. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Like shopping gal som meg du Hvem? Jeg? Man kan aldri få nok ting til hundene trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg har, det svarte... Husker ikke hva det heter i farta. Er veldig fornøyd med det. Sitter som støpt og virker som det er grei kvalitet. Men det blir litt tynt når det er kaldt for oss, så må enten ha genser under eller et til dekken over for at hun ikke skal fryse hvis hun ikke spretter rundt selv. Prisen varierer etter størrelse. Knøttis sitt kom på 520. Men det er jo ikke store filla da. de som er større blir dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Billigst å kjøpe fra USA, cleanrun.com Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Billigst å kjøpe fra USA, cleanrun.com Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel Åh nei Martine, hvorfor komme med den siden? Nå fikk jeg lyst på kobbel i knallfarger og morsomme godbiter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Billigst å kjøpe fra USA, cleanrun.com Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel OT: Jeg vil shoooooppe, men hvor mye er det i frakt og toll? koster det ikke en del for å få det inn til norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 OT: Jeg vil shoooooppe, men hvor mye er det i frakt og toll? koster det ikke en del for å få det inn til norge? Koster endel, så da lønner det seg å shoppe pappesker.... Sånn som denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Noen som har erfaring med disse Obtrackdekkene? Pluss og minus. Og hva koster de? Kjenner folk i Sverige med det. Finker veldig bra når du skal gå hunder opp/ned og til veldig kalde dager på tur o.l. Det funker ikke noe bra på hunden i bil på kalde dager. MEn det sitter veldig godt på hunden og gir god bevegelse frihet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Kjenner folk i Sverige med det. Finker veldig bra når du skal gå hunder opp/ned og til veldig kalde dager på tur o.l. Det funker ikke noe bra på hunden i bil på kalde dager. MEn det sitter veldig godt på hunden og gir god bevegelse frihet. Tenkte å bruke de til å gå de opp og ned med ja. Dekken til å vente med har jeg, men de sitter ikke så godt som jeg ønsker, så i bevegelse så henger de på halv tolv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comit Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Billigst å kjøpe fra USA, cleanrun.com Men for all del, det blir dyrere med en gang - fordi når man først bestiller derfra så blir det endel Hvorfor måtte du? :dribble: Det er jo slutten av januar jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar