charlotte Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Har dere bilder av andre hunder som dere har hatt? Spennende å se hva slags raser dere har hatt før den dere har nå. http://i22.photobucket.com/albums/b323/cha...lotten/Zico.jpg Her er Zico, dachs hann, lettere irritert over å måtte ha på seg den teite jakka. Hihi.. Standard langhåret dachs, fikk 1.premie på utstilling i helgen, 4.plass i gruppen. Her er Chanti, dobermann tispe. Hun er bare unghunden på bildet, tatt etter en utstilling i Bø. Hun har fått to 1.premier, 3. og 4. plass i gruppa, og en 2.premie. Hun har vært så spinkel.. Skulle vært 5 kg større, så hadde hun scoret høyt. Heldigvis var hun bedre i lydighet enn på utstilling Så hadde jeg en dobermann tispe som heter Shira, men har ikke noe bilde. Har bare vanlige papir-bilder, men de ligger bortgjemt et eller annet sted i leiligheten hvor jeg er bare for å sove. Hun hadde jeg på passi ett år, for å få et inntrykk av rasen før jeg kjøpte Chanti. Også har jeg hatt en parson russel terrier, som var tvers igjennom ond. Hehe, nå kan jo ikke hunder være onde da men.. Uansett, han ødela den stakkars ydmyke dachsen fullstendig, så jeg måtte omplassere det lille svinet. Nå har han den som plomma i egget hos daglig leder i Tropegruppen AS.
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Her er Samson, en Shetland Sheepdog eg har hatt. kosestund på teppet. Eller så har jeg hatt en Groendael og noen blandingshunder men jeg har ikke bilder av de...
charlotte Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2005 Hellenuffen så søte de var sammen, alle sammen! Katta lå der og dro seg
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Om du ser etter så ligger pus med foten oppå Hero sin fot...
athene Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 https://wiki.blinkenarea.org/bin/mini?u=rO dette er laika hun ble 17 år her er bonnie ja jenna er den lyse brune hun er finsk lapphund og kitha https://wiki.blinkenarea.org/bin/mini?u=sO
Lazita Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Quattro gammel far selv, dette er altså faren til Småen. Skal bare scanne inn bilder av de to andre hundene vi har hatt så flere bilder kommer
Monika! Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Her er Bozwin en engelsk springer spaniel, som vi hadde på fôr ei tid tilbake. han er 3 år nå. hadde han fra 3 mnd ti ca 8mnd så har bare bilder fra den tiden.
Wheaten terrier Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Monika! : Så nydelig!!! Og seff alle de andre hundene også!
Benedicte Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Dette er Balderen min til venstre.. Han måtte avluves i fjor sommer og her er Boris
Monika! Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Monika! : Så nydelig!!! Og seff alle de andre hundene også! hehe ja han er det så enig, masse nydelige hunder
WheatenMali Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 har ingen bilder på dataen av gordon setter tispa jeg trente som valp, den bodde her på "helgefôr" en stund Hun er nå 2år og skal ha sitt første kull til neste år
athene Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 å her var det mange flotte hunder lit seint da men på blde av bonnie så kan man se at hun er blind.
Rabalder Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Verdens beste hund (i mine øyne iallefall) Ble bare 6 1/2 år gammel herlig, klok og snill leonberger. Måtte avlive han rett før jul Familien har hatt flere hunder, men har ikke bilde av dem på pc`en
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Verdens beste hund (i mine øyne iallefall) Ble bare 6 1/2 år gammel herlig, klok og snill leonberger. Måtte avlive han rett før jul Familien har hatt flere hunder, men har ikke bilde av dem på pc`en Å, han var fin! Så mørk maske han hadde!
Rabalder Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Å, han var fin! Så mørk maske han hadde! takk, ja har fått mange kommentarer på det angrer på at jeg aldri prøvde å stille han ut, men har var for høy og langbeint så jeg prøvde derfor ikke. Fikk alltid kommentarer om hvor flott han var og hvor fine farger han hadde. Skulle ønske jeg hadde et avkom etter han Broren er veldig lik, bare noen cm mindre og utstillings champion
Tini Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 må finne bilder av de to gamle guttene mine.. Jappo og Sofus Ny data vettu bildene ligger ikke på denne..
Ricco Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 takk, ja har fått mange kommentarer på det angrer på at jeg aldri prøvde å stille han ut, men har var for høy og langbeint så jeg prøvde derfor ikke. Fikk alltid kommentarer om hvor flott han var og hvor fine farger han hadde. Skulle ønske jeg hadde et avkom etter han Broren er veldig lik, bare noen cm mindre og utstillings champion har sett en del Leonbergere men aldri noen med så mørk maske. Synd at han var for høy da.
Cuba Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Hmm, jeg har ikke bilder av noen andre hunder "som har vært i familien". Cuba er den første hunden min - og foreldrene mine sin da. Ingen av dem har hatt hund før. Så Cuba er den første.
Taz Skrevet 3. September 2005 Rapporter Skrevet 3. September 2005 Dette er Balto.. Savner han noe innmari.. Motte selge han.. En nydelig hund, med en herlig personlighet...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar