Basse Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 PLEASE vær ærlige! Må serriøst ha noen forslag her, vil ha ett litt mer "høstpreg" på siden min, og tenkte på orange, det endte opp med det jeg har nå... Men vet ikke helt, må vel kanskje bli litt vant til det og... Har du noen tips så IKKE nøl med å komme med dem! Det er bedre at dere sier det sånn det er enn at folk bare tenker at (hvis) den er *Gyselig*... Please kom med tips til andre ting jeg kan ha på siden og På forhånd takk... Adressen er forresten: www.katakozi.piczo.com
Mirai Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Grusom farge, ser ut som tomatsuppe med melk
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 joa, men Hva søren skal jeg ha da?
Mirai Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Den var bedre Hva med en okerfarget? Altså sånn pen orange
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 okerfarget? har du noen html kode på det eller? Please få [-o<
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 mener du noe sånnt Julie?
Mirai Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Ja! Men kanskje gjøre den blå teksten svart så den blir lettere å lese..?
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 OKERfarget...hmm.. du har ikke noe html på den? :?
Mirai Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Jepp... ble mer helhet når all teksten var svart, og ikke bare plutselig noe blått
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 kanskje lurt å forrandre på shoutboxen å da... :? det er jo fortsatt litt blått da men.... :? og hva passer til sånn oker farge egentlig? og ikke minst: har du noe html?
Basse Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 er denne enda bedre? :?
Mirai Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Ser bra ut det der.. PS: i stedet for å legge flere innlegg etter hverandre, ta i steden og EDIT det siste..
Basse Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2005 Ser bra ut det der.. PS: i stedet for å legge flere innlegg etter hverandre, ta i steden og EDIT det siste.. Jeg vet det tenkte på det.. .men da ser du jo ikke at det har kommet en ny kommentar... var det jeg tenkte på.. .Har du/dere noen tips til noe annet jeg kan gjøre med forsiden/hjemmesiden generelt? Vær så snill å legg det ut her
Wheaten terrier Skrevet 2. September 2005 Rapporter Skrevet 2. September 2005 Likte ikke fagren så godt, hva med beige? Men den bildesiden var fin!
Basse Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2005 Hehe, takk for bildeside-kompilmentet Prøvde med beige nå, dette er det ærmeste jeg kommer...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar