Decarabia Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Hørte rykter om at det skulle arrangeres hundeutstilling ved Morokulien i nærmeste fremtid. Morokulien ligger på grensa mellom Sverige og Norge, mellom Kongsvinger og Charlottenberg. Det skulle være norsk utstilling ene dagen og en svensk uttilling andre dagen. Noen som har hørt om dette? Eller er det bare løse rykter?
Toya Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 er i alllefall collieutstilling der i sommer.. tradisjon hvert år
Decarabia Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Altså colliespesial? Hmm syntes det kunne vært utstilling for dalmiser og mynder og:P
Toya Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 er rein Collie utstilling ja . over to dager
SusanneL Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Vi i bearded collieklubben har også dette, nå i sommer.. Tror det er utstillinger der stort sett hver sommer, men da kun forskjellige rasespesialer. Tror ikke stedet et stort nok for å ha større nasjonale (eller internasjonale) utstillinger der. Men sjekk terminlisten (www.nkk.no) for dine egne raser - kanskje de også har det? Susanne
mowgli Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 er i alllefall collieutstilling der i sommer.. tradisjon hvert år Ikke nå lenger! De to siste sommrene er denne flyttet sør for Oslo. Eller vet jeg at Newfoundlandsklubben har en av sine rasespesialer der med LP for alle raser og alle klasser.
Guest Dratini Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Norsk Hovawart Klubb har arrangert sin rasespesial der i flere år, samt offisiell lydighet i fjor. Men fra i år er det flyttet til Gol...
Bananen Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 NHL (Norges Hunder Landsforbund) pleier å ha internasjonal utstilling og landskamp i lydighet der. http://norgeshunder.no/
Toya Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Ikke nå lenger! De to siste sommrene er denne flyttet sør for Oslo. Eller vet jeg at Newfoundlandsklubben har en av sine rasespesialer der med LP for alle raser og alle klasser. ligger annonse om at det i allefall er det nå i år, inne på nck
mowgli Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 ligger annonse om at det i allefall er det nå i år, inne på nck Da er det jo bare super-dupert at de har flyttet det dit igjen! Flott sted å avholde utstilling og steven på.
Toya Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Skrevet 22. Januar 2008 Da er det jo bare super-dupert at de har flyttet det dit igjen! Flott sted å avholde utstilling og steven på. japp.. ikke vært der før jeg... men skulle visst holdes over to dager
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar