Raksha Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Hvor tenker dere å trene? Jeg jobber natt til mandag, så hadde vært digg med en god å sliten Abby. Stemmer for enten så tidlig eller så sent som mulig, så jeg rekker å sove litt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Vi kunne evnt. trene på den parkeringsplassen på Skullerud, og så gå en tur i skogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Jeg må nesten se an om jeg kan være med.. :S Været er ikke så bra, og jeg har jo helt glemt at jeg drar til Tyskland på mandag Jeg skal se an og gi beskjed, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 2. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2008 15.45 Skullerud imorgen? Eller er det ingen som kan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 2. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2008 Jeg vil gjerne være med å trene med pøbelen en helg, men kan ikke i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 2. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2008 Jeg får ikke kommet. Men neste helg passer bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Noen som vil/kan være med til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2008 Jeg kan kanskje på søndag, kunne trengt å få trent litt på fellesdekk med snuppa... Vurderer å starte med henne igjen i mars... Men jeg gidder ikke hvis hun ikke evner å bli liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg blir gjerne med! Sammen med lille frosk han trenger sårt litt passeringstrening med både mennesker og hunder. Han må skjønner at ikke alle elsker ham Men det er vanskelig som det hardbarka labbisen han er. Vi kan bare søndag, for imorgen er det agility konk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg skal desverre ha et liv i morra kveld, så knøttis er på utlån til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine og Killja Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 kunne godt tenke meg å bli med gjør gjerne fellesøvelser :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Når på søndag passer det for folket, da? Noen som vet om et sted vi kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Vi blir også gjerne med på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg tror jeg kan på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2008 Jeg tror jeg kan på søndag Har du droppa treningsgruppa helt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Har du droppa treningsgruppa helt? Nei da... Derfor jeg skrev "tror", kommer an på når dette treningstreffet blir. Jeg har to hunder jeg kan trene med vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Jeg blir gjerne med på en liten treningsøkt i morgen hvis det er et sted jeg finner frem til:) Tenkte å ta en treningsøkt på skullerud helt til jeg så denne tråden nå. Er jo koslig å ikke stå helt alene å trene:) Noen som har bestemt hvor dere skal, og hvem skal? (ikke lest gjennom alle innleggene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 9. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2008 Hva blir det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 10. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2008 Jeg kan fremdeles... Siden denne tråden ble så stille, så tenkte jeg å dra til byen og trene på egenhånd... Lenge siden tuppa har vært i byen, nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jeg og Shira tenkte oss en tur til frogner parken til helgen å trene litt, noen andre som vil slenge seg med? Hva passer i såfall best for folket, lørdag eller søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Vi kan ihvertfall. Med mindre det er slik skøytebane som det var sist jeg var der, men nå ser det jo ut som det blir mildere i været Passer best for oss på lørdag egentlig .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jeg og Shira tenkte oss en tur til frogner parken til helgen å trene litt, noen andre som vil slenge seg med? Hva passer i såfall best for folket, lørdag eller søndag? Åh, dumt at det er nå til helgen, jeg skal være (reserve)skriver i Letohallen både lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Jeg kan heller ikke denne helgen, da er det jobb og valpeshow... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 14. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2008 Vi kan begge dagene, så hvis det er lørdag det passer best for folket, så tropper vi opp på lørdagen vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSKFarsbo Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Jeg og Shira drar til Frognerparken i morgen i 13-tiden, hadde vært koselig om noen andre møtte opp ved hundehjørnet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar