Symra&Pippin Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Trondheim hundefestival arrangerer valpeshow på Ler 16 og 17 februar. Link: http://www.hundefestivalen.com/NewsDetails.asp?Nid=33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2008 Æsj, fremdeles for ung Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Er det noen som skal? Jeg skal være med å hjelpe til, det blir kjedelig om ingen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Vi har tenkt oss i vei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Er det noen som skal? Jeg skal være med å hjelpe til, det blir kjedelig om ingen kommer! Blir desverre det siste valpeshowet nå til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweet happi molly Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 jeg skal ivei, men bare for å se. mulig hjelpe til til hvis skrivern trekker seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 29. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2008 Regner med vi kommer Når er påmeldingsfristen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linn Renate Skrevet 30. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2008 Det er den 6 feb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 en ting jeg har lurt på en stund. må man melde seg på for å se på og?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Neida, det er bare å komme det vøttu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 hehe. joa. hadde det bare vært så enkelt. uten bil og null peil på hvor det er så sliter jeg litt:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 1. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Hadde jeg hatt plass i bilen skulle jeg ha plukket deg opp. Kjører jo forbi Ranheim. Jeg skal si fra hvis det blir plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaW_DeNiM Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 no rush. kommer da sikkert mange muligheter i løpet av året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Vurderer å ta med berta mi og komme å se på. Noen som vet hvor mange Sheltier det er påmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Hansen Skrevet 6. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Heisann. Vi har nå meldt på valpen vår til valpeshowet på Ler lørdag 16.feb 2008. Vi ser på det som en trening for både oss og lille Shakira, da ingen av oss har vært på noe utstillinger tidligere... Noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 6. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2008 Heisann. Vi har nå meldt på valpen vår til valpeshowet på Ler lørdag 16.feb 2008. Vi ser på det som en trening for både oss og lille Shakira, da ingen av oss har vært på noe utstillinger tidligere... Noen tips?? Hei Grete! Jeg lærte mye av å lese disse tipsene til de som er nye i ringen. De er hentet fra NKK sin hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar