Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater Sandefjord 19. - 20.1.2008.


SoppenCamilla

Recommended Posts

Min zoey (Finlandias Biancha) fikk en 1.plass, CK, og ble 3.beste tispe i klasse..

Er Stolt som en hane jeg, 2.utstillinga vår, og hverken jeg eller hunden skjønner non ting, vi bare løper dit vi får beskjed om :icon_fun:

Og så er det gøy og ha vært så nær cert når hun bare er 10mnd :P

*stolt mamma**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min zoey (Finlandias Biancha) fikk en 1.plass, CK, og ble 3.beste tispe i klasse..

Er Stolt som en hane jeg, 2.utstillinga vår, og hverken jeg eller hunden skjønner non ting, vi bare løper dit vi får beskjed om :icon_fun:

Og så er det gøy og ha vært så nær cert når hun bare er 10mnd :P

*stolt mamma**

Peneste Betty Boopen ble BIR med CERT og fikk Championate sitt :P Satchmo ble da BIM... Av valpene ble Lunah BIR og Onkel BIM.... En morsom helg :P

Wohoo, dere hadde flink skriver. :P

Ble forresten blått på Baggisen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille Easy (malinois) ble BIR med fin kritikk dommeren sa hun likte henne veldig godt. Hun var eneste malle valp, men jeg er stolt uansett både av Easy og min kjære som stilte henne ;)

Kritikken:

4mnd, nice puppy, ears with head for the moment a little out of prop.(hehe, ørene vokser jo dobbelt så fort som resten av hunden jo!) but well set, well dev. for age, teeth still changing, moves already very typical with good head and tail carr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...