Kine Helen Skrevet 30. Desember 2004 Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 huff.. speedy har fått dobbelt tannsett.. helt foran... kjedelig.. noen som har peiling på kor mye det koster å trekke ?!!det må vel gjøres ganske fort slik at ikke det permanente tannsettet blir skadet...?!
Heidi Skrevet 30. Desember 2004 Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Hmm aner det faktisk ikke. Men der er vel forskellig pris hos dyrleger. Du kunne jo ringe din dyrlege og høre Stakar Speedy da, han er litt uheldig da
Kine Helen Skrevet 30. Desember 2004 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Hmm aner det faktisk ikke. Men der er vel forskellig pris hos dyrleger. Du kunne jo ringe din dyrlege og høre Stakar Speedy da, han er litt uheldig da ja skal stikke innom på mandag og spørre.... de har veldig bra utstyr da.. så håper det går bra.. syntes det er skummelt hvis han må legges i narkose...
Heidi Skrevet 30. Desember 2004 Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Hvor gammel er Speedy egentlig? For mener ikke man må legge en valp under 6 måneder i fuld narkose :?
Kine Helen Skrevet 30. Desember 2004 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Hvor gammel er Speedy egentlig? For mener ikke man må legge en valp under 6 måneder i fuld narkose :? han ble født den 17 juli så da blir han vel 6 mnd den 17 januar:.... rett over 5 mnd nå,,,
Djervekvinnen Skrevet 30. Desember 2004 Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Jeg måtte trekke hjørnetannen på min hund og det kostet 500 kr. Dyrlegen vil nok ikke gjøre noe som er risikofullt for en valp, så de vet nok hva som er best. Vi måtte ha hunden vår i narkose. Ho var da 6 mnd.
Kine Helen Skrevet 30. Desember 2004 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2004 Jeg måtte trekke hjørnetannen på min hund og det kostet 500 kr. det er jo kanon dyrt.. jeg jobber jo på ett tannlege kontor så hadde jo vært greit å gjøre det selv.. hehe.. men det går jo ikke!!
Lene Skrevet 8. Januar 2005 Rapporter Skrevet 8. Januar 2005 Ozzy hadde dobbele jeksler en stund å fryktet at vi måtte til dyrlegen, heldigvis løsnet tennene og tannstillingen ble ikke skadet.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar