Jump to content
Hundesonen.no

Bilder fra valpekurset er lagt ut

_aussie_

Recommended Posts

Næ, så gøy.

Men lot dere alle hundene leke og hilse? Blir det ikke sånn at da forventer de kanskje neste gang å få springe løs og leke, eller skjønner de at når de er der skal de trene?

Uansett, gøy med bilder og kurs :lol:

Kurset jeg skal på begynner neste mandag, skal prøve å ta bilder. Jeg gruer meg jeg. Hehe..

Næ, så gøy.

Men lot dere alle hundene leke og hilse? Blir det ikke sånn at da forventer de kanskje neste gang å få springe løs og leke, eller skjønner de at når de er der skal de trene?

Kurset jeg skal på begynner neste mandag, skal prøve å ta bilder. Jeg gruer meg jeg. Hehe..

De fleste hunder skjønner når de skal trene og når de får leke... På mine kurs tar vi lekingen til slutt, men det gjør ikke noe å ta det før :)

på kurset jeg går løper alle hundene løs menst de leker og vi trener innkalling før vi begynner..!

ja, sånn gjør vi det også... det er den beste måten å trene innkalling med forstyrrelser.

Ok.. for Terje, instruktøren i Horten hundeklubb anbefalte meg å ikke la henne løpe rundt på banen sammen med noen andre valper før etter at vi hadde hatt kurs.

det er samme regel som eg er vant med. Grunner er den at de da ofte kobler treningsplassen med "lekeplass". Det vi har gjort er å gå litt vekk fra treningsområdet når vi er ferdige for dagen og så slipper vi valpene da.

Næ, så gøy.

Vi slapp de både før og etter kurset så de fikk hilse på hverandre og løpe litt :wink: de er tross alt valper :) de skjønte at de skulle trene etterpå, sefølgelig var de litt opptatt av hverandre. men vi hadde bare to og to valper ute samtidig når vi trente.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...