Gå til innhold
Hundesonen.no

Fauske 16-17 februar

Monab88

Recommended Posts

Hehe, ja jeg var litt i tvil om det var noe vits i å lage dette innlegget, for jeg tenkte at det er sikkert ingen herifra som skal likevel ;)

Men så moro at du skal stille Hera igjen, jeg skal se etter dere! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal for å titte, det passer akkurat med uka jeg er i Bodø uansett så da tar jeg turen :twitch: Tror søstrene til Decoy skal stilles der, det blir spennende. Særlig med tanke på hun ene, Decoy er fryktelig lik henne i utseendet. Og så gleder jeg meg til å få hilst på dem, har jo ikke sett de små siden de var 7 uker jo :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vofsen min ble BIS valp bare 4,5 mnd gammel, så det er ikke noe problem å prøve :twitch:

Helt enig med deg i at det bare er å prøve. Decoy ble BIG2 når han var litt over 4 mnd gammel. Slo ut en golden som var nærmere 8 mnd i gruppefinalen blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg i at det bare er å prøve. Decoy ble BIG2 når han var litt over 4 mnd gammel. Slo ut en golden som var nærmere 8 mnd i gruppefinalen blant annet.

Hmm bestefaren til ungene som sa det ikke var vits å prøve og har liksom lagt det på is nå da, hadde vært morsomt å prøve, men skal jo på utstillinga i Tromsø 31 mai og har da fått trent noe mer med henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne dratt men hun er akkurat blitt 4 mnd da og da kommer hun litt i skyggen av de store valpene

Av og til kan hunder som er så store se bedre ut i firemåneders alderen, enn når de har blitt syv-åtte-ni. De er mer kompakte, "bamsete" og tiltalende, men i vokseperioden kan de være to meter bein og ha Holmenkollen til rygglinje. Da er det IKKE gøy å stille hund...

Men trening er det jo alltid, uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kan hunder som er så store se bedre ut i firemåneders alderen, enn når de har blitt syv-åtte-ni. De er mer kompakte, "bamsete" og tiltalende, men i vokseperioden kan de være to meter bein og ha Holmenkollen til rygglinje. Da er det IKKE gøy å stille hund...

Men trening er det jo alltid, uansett.

Syns jo selvsagt min valp er verdens skjønneste jeg da, uansett hva en dommer sier :ahappy: men det blir litt langt denne gang, blir 60-70 mil i bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som skal stille sin Tervuren i Veteran klassen på Lørdag. Selv skal jeg være der som medhjelper,samt få litt miljøtrening med hunden min;) Så om noen ser en stor terv hanne med 2 "jenter" rundt seg,evnt svart og tan blandingshund med blå øyne,så bare kom og hilse på:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere her som skal på dobbeltutstillinga i Fauske den 16 og 17 februar?

Jeg skal dit med Bella og ei skye terriertispe. :innocent:

Tar med oss en skye hann også :thumbs:

Fant billig overnatting i dag, hytte til bare 250,- pr. natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...