Monab88 Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Er det flere her som skal på dobbeltutstillinga i Fauske den 16 og 17 februar? Jeg skal dit med Bella og ei skye terriertispe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Ja jeg skal! Skal stille begge dagene. Så gøy at noen fra forumet skal for en gang skyld! det blir sikkert ikke så mange med dobbis, så du ser meg sikkert. hadde vært hyggelig å hilse på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Hehe, ja jeg var litt i tvil om det var noe vits i å lage dette innlegget, for jeg tenkte at det er sikkert ingen herifra som skal likevel Men så moro at du skal stille Hera igjen, jeg skal se etter dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Om flatten har lov så er det sikker 12stk eller noe der, ergo fristende.. Men jeg trenger liksom et storcert jeg da...... <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Ja men det er jo moro for turen sin del vel? Møte nye folk og nytt miljø. Og god trening uansett. (og fine rosetter hihi) Ja Monab88, ikke nøl hvis du ser meg. Hyggelig å si hei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Jeg skal for å titte, det passer akkurat med uka jeg er i Bodø uansett så da tar jeg turen Tror søstrene til Decoy skal stilles der, det blir spennende. Særlig med tanke på hun ene, Decoy er fryktelig lik henne i utseendet. Og så gleder jeg meg til å få hilst på dem, har jo ikke sett de små siden de var 7 uker jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Noen fra Tr.heim som har lyst til å bli med oppover, slik at det blir litt billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Skulle gjerne dratt men hun er akkurat blitt 4 mnd da og da kommer hun litt i skyggen av de store valpene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Skulle gjerne dratt men hun er akkurat blitt 4 mnd da og da kommer hun litt i skyggen av de store valpene Hei, vofsen min ble BIS valp bare 4,5 mnd gammel, så det er ikke noe problem å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hei, vofsen min ble BIS valp bare 4,5 mnd gammel, så det er ikke noe problem å prøve Bli med og bli BIS igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hei, vofsen min ble BIS valp bare 4,5 mnd gammel, så det er ikke noe problem å prøve Helt enig med deg i at det bare er å prøve. Decoy ble BIG2 når han var litt over 4 mnd gammel. Slo ut en golden som var nærmere 8 mnd i gruppefinalen blant annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Helt enig med deg i at det bare er å prøve. Decoy ble BIG2 når han var litt over 4 mnd gammel. Slo ut en golden som var nærmere 8 mnd i gruppefinalen blant annet. Hmm bestefaren til ungene som sa det ikke var vits å prøve og har liksom lagt det på is nå da, hadde vært morsomt å prøve, men skal jo på utstillinga i Tromsø 31 mai og har da fått trent noe mer med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Skulle gjerne dratt men hun er akkurat blitt 4 mnd da og da kommer hun litt i skyggen av de store valpene Av og til kan hunder som er så store se bedre ut i firemåneders alderen, enn når de har blitt syv-åtte-ni. De er mer kompakte, "bamsete" og tiltalende, men i vokseperioden kan de være to meter bein og ha Holmenkollen til rygglinje. Da er det IKKE gøy å stille hund... Men trening er det jo alltid, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Av og til kan hunder som er så store se bedre ut i firemåneders alderen, enn når de har blitt syv-åtte-ni. De er mer kompakte, "bamsete" og tiltalende, men i vokseperioden kan de være to meter bein og ha Holmenkollen til rygglinje. Da er det IKKE gøy å stille hund... Men trening er det jo alltid, uansett. Syns jo selvsagt min valp er verdens skjønneste jeg da, uansett hva en dommer sier men det blir litt langt denne gang, blir 60-70 mil i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Syns jo selvsagt min valp er verdens skjønneste jeg da, uansett hva en dommer sier Og det er jo verdens beste innstilling å ha! Ikke vår skyld at ikke dommeren har peiling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene og Diesel Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Jeg har en venninne som skal stille sin Tervuren i Veteran klassen på Lørdag. Selv skal jeg være der som medhjelper,samt få litt miljøtrening med hunden min;) Så om noen ser en stor terv hanne med 2 "jenter" rundt seg,evnt svart og tan blandingshund med blå øyne,så bare kom og hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 17. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Er det flere her som skal på dobbeltutstillinga i Fauske den 16 og 17 februar? Jeg skal dit med Bella og ei skye terriertispe. Tar med oss en skye hann også Fant billig overnatting i dag, hytte til bare 250,- pr. natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2008 PM kom i dag, 22 voksne og 5 valper begge dager Og 3 skye terriere på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar