Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund reddet fra fjellhylle


Ingvild

Recommended Posts

mye helikopter i bruk i disse dager for redning av dyr...

På folkehøyskolen så var det redningsaksjon for en hund som også hadde falt ned på en fjellhylle. Men det var MYE mindre fjell.. he he, men klatring og seler måtte til:P

Godt hunden ble reddet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den lignet mer på en fila brasileiro:

http://www.coet.es/COET_IMAGENES/Foto_Perr...sileiro%202.JPG

http://www.agraria.org/cani/filabrasileiro1.JPG

Bordeauxen er normalt mye kraftigere i hodet, men det er jo ikke umulig at det kan ha vært det heller. Bullmastiff er det i allefall ikke!

EDIT: Vet ikke om filaen er forbudt i Australia, jeg?

EDIT IGJEN: Den er visst forbudt i Australia, så da vet jeg ikke hva det kan ha vært.. Så nesten ut som en blanding av GD og Bordeaux/bulle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Vet ikke om filaen er forbudt i Australia, jeg?

EDIT IGJEN: Den er visst forbudt i Australia, så da vet jeg ikke hva det kan ha vært.. Så nesten ut som en blanding av GD og Bordeaux/bulle

Kan jo være en grunn til at eierne har valgt å kalle det for en bullmastiff? De har jo tatt med seg en hund i en nasjonalpark hvor det ikke er lov, så det er jo ikke sikkert de er så nøye på å følge lover og regler sånn generelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være en grunn til at eierne har valgt å kalle det for en bullmastiff? De har jo tatt med seg en hund i en nasjonalpark hvor det ikke er lov, så det er jo ikke sikkert de er så nøye på å følge lover og regler sånn generelt...
Du sier noe der.. :yawn: Men eieren burde jo da tenke seg at å vise hunden på TV, og i tillegg la navnet sitt bli nevnt under reportasjen, er noe risikofylt dersom hunden virkelig er av ulovlig rase. Hadde han blitt tatt for det hadde vel boten blitt større enn det den ble for å ta hunden med i nasjonalparken..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...