Labbalino Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Jeg er på utkikk etter burmadrass til buret i bilen. Har trålet alle hundeutstyrsbutikkene i området her, men blir bare mer og mer i tvil om hva jeg skal velge. Jeg er ute etter en burmadrass som tåler å bli brukt - vi er mye ute i marka, noe som resulterer i en ekstremt skitten hund enkelte ganger. Derfor må trekket være slitesterkt, helst vannavvisende, og lett å rengjøre. Er det noen som har noen gode erfaringer med de ulike merkene som finnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terrier Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Mulig det bare er jeg som er slik, men jeg bruker bare vanlige burtepper (à la filt). Muligens det bare er meg som ikke er så nøye på om de er møkkete, de ristes kun innimellom. Jeg syns filtene isolerer godt og ligger stødig i buret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Jeg har hørt om mange som er fornøyde med universalmatten fra Helly Hansen: http://www.fk.no/trade/productlist/921/380 http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=BT107_var Den er vel rimeligst hos Felleskjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Jeg har matta fra Helly Hansen i bilburet, og jeg syns den er utrolig grei. Om den blir veldig skitten er det bare å spyle av den med hageslangen, og om hunden min er våt slipper jeg å ha tepper av fleece/ull etc som må taes ut og tørkes ordentlig for å slippe at de begynner å lukte skikkelig ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Jeg har en "hjemmelaget" Helly Hansen-matte jeg.. Måtte få et lokalt firma til å lage en tilsvarende matte som passet buret mitt.. Det positive er at den ble billigere enn det HH-matta koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Helly Hansen er sikkert kjempebra de - men da må du har bur som passer overens. Jeg skulle handle HH men fant at de ikke hadde rette dimensjonen i forhold til mitt bur. Min løsning ble rett og slett å handle en teppebit på teppebutikken - skåret etter mål. Det kosta meg 99 kroner og funker bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Januar 2008 Helly Hansen er sikkert kjempebra de - men da må du har bur som passer overens. Jeg skulle handle HH men fant at de ikke hadde rette dimensjonen i forhold til mitt bur. Min løsning ble rett og slett å handle en teppebit på teppebutikken - skåret etter mål. Det kosta meg 99 kroner og funker bra. Jaktlykke! Hvorfor har jeg ikke tenkt på dette selv! Dette var jo en genial ide... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar