Mari Skrevet 13. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Akk og ve, hun er så vanvittig kul den bikkja! Supert temperament, masse guts, flott i fasongen, og personlighet tytende ut av øra! Xena er et kremeksempel på en bra Amerikansk Bulldog (etter min smak), og jeg har fortsatt litt lyst til å låne henne... Jeg synes iallefall at det minste jeg kan få er et møte med dere igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Åh! Stor! Ho var ikke sånn da jeg møtte ho! Nå tror jeg det er på tide å gå tur igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 HVOR ER VALPEN??? Hun har blitt kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 15. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Mari: du må bare låne henne så mye du vil og vi kommer gjerne til tønsberg, går på skole så er fleksibel Camilla: Ja til tur men helst ingen tisper? Tisper skal dø, hilsen Xena Og tuuuuuusen takk for fine komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2008 Mari: du må bare låne henne så mye du vil og vi kommer gjerne til tønsberg, går på skole så er fleksibel Camilla: Ja til tur men helst ingen tisper? Tisper skal dø, hilsen Xena Og tuuuuuusen takk for fine komplimenter Tispa kan være hjemme, Baghera vil sjarmere henne i senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Xena har kledd seg for vinteren.. "Bamse" Weee!! SNØ! Amy har fått rabis Poserer for kamera, mens hun leker Vi kan slappe av også... I et halv sekund Og til slutt, Amy viser fram nye kløven sin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Noen som kan oppdatere med nye bilder i overskriften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 Noen som kan oppdatere med nye bilder i overskriften? Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 så fine! Kan jeg spørre hvorfor så forskjellige raser? (egentlig skjønner jeg deg, begge rasene er jo nydelige da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 29. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2008 For å gjøre en laaaaaang historie kort: Når gamle hunden min døde i desember 2006, bestemte vi for ny hund.. Jeg har alltid kikka rundt på forskjellige raser og ville den gang egentlig ha en Amerikansk bulldog, var i kontakt med en kennel, men ikke på tale om typen min ville ha en AB pga utseende.. Vi skulle jo ha denne hunden sammen, så vi måtte finne en rase begge ville ha.. Den rasen ble til slutt border collie.. Så ble det slutt, jeg fikk leilighet med lov til å ha 2 hunder så jeg tok sjangsen og kjøpte Xena, amerikanske bulldogen jeg har i dag... Og så ble vi sammen igjenn, og nå digger han Xena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2008 Høh! Tøffe bulldogger trenger ikke dekken! Det var like før jeg var frampå med pekefingeren, men så så jeg på Xena og hun er så forbanna søt at jeg glemte helt hva det var jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. November 2008 Stive, haltende bulldogbarn med høne mamma blir kledd på når det er kaldt :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 18. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Beste jentene mine det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 OJ! Xena har jammen lagt seg ut og blitt en krafig frøken ja! Flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 18. November 2008 Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 edit: postet to ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 18. November 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2008 Takk for det , hun er egentlig ikke så stor men vedsiden av pingla Amy ser hun ut som selveste bodybuilderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 sååååååå nydelige digger alle slags bulldoger, spesielt engelsk og amreikansk og border collier er jo bare nydelige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 8. Februar 2009 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2009 Borderen var lekker ,) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 12. Februar 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2009 Takk for det.. Di er nydelige på vær sin måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar