Josephine Skrevet 4. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2008 Jeg er helt ny her så får presantere hundene mine da... Amy er en Border Collie tispe født 25.11.2006 Hun er full av fart og har en god arbeidslyst. Vi har vært på et par kurs og skal begynne på bronsemerket nå i vår ogskal på agility kurs med henne. American Bulldogs Odense Georgia, Xena til daglig er en Amerikansk Bulldog frøken født 10. August 2007. Hun er født i danmark og vi importerte henne derfra når hun var 8 uker. Vi har gått et valpekurs,en intensiv helg valp/grunnkurs og begynner på grunnkurs 22. januar, videre skal vi gå bronsemerket kurs og så får vi se hva vi vil driver med videre etter det.. Her er et bilde av Xena Super Dog: Begge to sammen: I full lek: Jule hundene mine Sovende engler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Nydelige hunder! Spesielt nutelig var jo sove-bildet.. ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Velkommen .. For noen flotte hunder du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Søtinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Så fine ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Flotte hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Kjempe flotte hunder! Elsker det siste bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Velkommen til sonen! Fiiine bisser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Så nydelig Xena var! Lurer på om jeg har sett bilder av hu før.. Hm. Flotte hunder ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Tusen takk for det folkens Takk Her er noen bilder fra en tur på hytta og kveldstur.. "hvor er sauen?" Ruller seg i lynga Måtte bare forstyrre når jeg prøvde å ta bilder av bomullsblomstene :roll: Vi kommer muttern! Lukter sauebæsj lang vei, sauebæsj = snacks Nå har jeg spist 10kg sauebæsj, hilst og snusa på flere sauer, grilla meg forann peisen og gått laaange turer... Kan vi dra hjem nå? Mett og go' på yndlingsplassen i bilen.. "Kan vi gå tur nå?" Smiler i gresset "150 sauer og bare en border collie, er det rart jeg blir sliten?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så fine de er Herlige kamerat bilder Jeg så på tittele, og tenkte "Wow, en blanding av AB og Border Collie, det er ikke noe man ser hver dag" også klikke innpå tråden i stor nysgjerrighet. (gidder ikke å lese navnene først, så kikka rett på rasen(e).. ) Litt trøtt kanskje? Tror at etter den fine evalueringen av tittelen, så blir det rett i senga.. Men fine hunder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Nå har Xena blitt stor§ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Nå har Xena blitt stor§ Tøys og fanteri! Xena er akkurat passe liten! Jeg digger den bikkja. Hun er en knall representant for rasen! Har sagt det lenge at jeg har lyst til å stjele henne, men Josephine slipper jo henne aldri av syne... Og jeg må jo nevne at lille tøtta gjorde det strålende på utstilling på rasetreff tidligere i sommer. Det er det jeg sier, Josephine, hun er aldeles ikke for liten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Så nydelige de var:) OT: Det bildet med fotballbanen i bakgrunnen, er det fra Sandefjord (Kariåsen)? Det er hvertfall helt likt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Flotte hunder! Skjønt sovebilde:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Tøys og fanteri! Xena er akkurat passe liten! Jeg digger den bikkja. Hun er en knall representant for rasen! Har sagt det lenge at jeg har lyst til å stjele henne, men Josephine slipper jo henne aldri av syne... Og jeg må jo nevne at lille tøtta gjorde det strålende på utstilling på rasetreff tidligere i sommer. Det er det jeg sier, Josephine, hun er aldeles ikke for liten! Hun er akkurat passe liten/stor, fyller seg selv helt ut fra topp til tå, ingenting er bedre enn det Camilla, du så henne vel når hun var 5-6mnd og siden det har hun nok vokst litt.. Mot alle odds så er ho jammen meg god Vi gikk forresten gjennom byen i går når det yra av folk og ikke en eneste gang visste ho tegn til å bli redd, halen rett til vers, blei så stolt som bare en hundemamma kan være Hun er nok ikke for liten, men halen er jammen meg for kort dessuten tror jeg ikke hun liker utstillings sløyfer, når jeg kom hjem i går hadde ho makulert 2bis juniour sløyfa si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Så flotte hunder du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2008 Synes hun er akkurat passe, jeg! Mindre bagasje å drasse med seg, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 3. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2008 Så nydelige de var:) OT: Det bildet med fotballbanen i bakgrunnen, er det fra Sandefjord (Kariåsen)? Det er hvertfall helt likt.. Så ikke denne før nå, men det er i kariåsen ja.. bor like ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 1. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 J**la drittbikkje Nå skal du få smake for at du rulla deg inntil den nymala veggen og spiste opp madrassen :evil: Egentlig så det sånn her ut: Ha drakamp med Amy er alltid gøy Og med tjeneren min: Oooh.. Vannslangen.. Fange strålen er gøy :rolleyes2: Jeg tar over vanninga fra nå av: Lydighet skal være gøy? Lekestilling med aportbukken i munn :roll: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Så flotte hunder. og Xena var bare nyydelig (og jeg bruker ikke være sånn veldig overbegeistret for slike bullehunder Syntes det så ut som hun har fin størrelse jeg (uten at jeg har noen som helst peil på rasestandaren altså.. ) men hun virket ikke så kjempe grov og klumpete og hadde ikke så voldsomme siklelepper.. og nydelige tegninger i ansiktet :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Så fine hunder du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Vi kommer!!! Xena i kjent stil Leke på jordene er gøy! Helst masse søle også! Pen Men også teit Amy i svevet, jakter på Xena Deilig med et ordentlig gjørme bad Men kan ikke bare ha det morro, må "jobbe" litt også Og så må man ikke glemme å sove oppi alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Vakkre jenta mi Irriterer meg at dette bilde ikke ble klart.. Lille frøken muskel bunt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar