Line_ Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Da har du ikke smakt min ennda Laget kremet tomatsuppe i går med makaroni og baguetter *Snøft* <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 I dag ble det makaroni og pølse med tomatsaus. Gratinert med ost i osv. Med litt salat og brød til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 I dag blir det hjemmelaget pizza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 I dag ble det salat og ravioli m/tomatsaus og parmesan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Hmm sunn mat ja Idag ble det masse ris og masse kylling ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 15. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2008 Pølsegrateng ble det her i dag for det er veldig enkelt og fort gjort. Kok makaroni og ha i en ildfast form, hiv oppi ett par-tre magre middagspølser uten skinn i biter, 1/4 løk i småbiter og noen erter (evt brokkoli). Jeg gidder ikke lage saus så jeg har oppi en skvett melk og litt potetmospulver. Gratinerer med ost. Stekes på 225 grader midt i ovnen ca 15 min. Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 I dag aner jeg ikke hva det blir gitt... Mulig jeg steker laks når jeg kommer hjem fra forelesning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Skal ha mexicansk tomatsuppe med egg og baguetter i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Nå er det snart middagstid her også.. I dag blir det stekt kylling, speltpasta og stekte klasetomater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 Dagens ble en rask hverdagsvariant av Shepherd's Pie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2008 I dag ble det omelett med bacon og skinke, med brød og salat ved siden av. Ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 I dag skal vi ha bakt potet med krydder,smør,mais,bacon og rømme oppi mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 I dag skal jeg ha salat med avocado og stekt renskåret kylling. Og hvitløks-oljedressing! Så hold dere unna, alle dere som ikke har spist hvitløk i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Tror det blir Rett i Koppen-pasta i dag, skal jobbe... Gidder ikke spise det vil har på jobb, det er bare pølser og ekle rundstykker <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Idag skal vi ha hjemmelaget tomatsuppe med egg, baguett, salat og fetaost til. Jeg er syk, og hvis jeg ikke blir bedre orker jeg ikke spise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Tror det blir Rett i Koppen-pasta i dag, skal jobbe... Gidder ikke spise det vil har på jobb, det er bare pølser og ekle rundstykker <_< Aww dakar Ikke så særlig god mat her på jobb heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Hei lurte på om noen kunne gi meg et tips på en god og sunn matrett? Jeg er VELDIG kresen i matveien. Liker blant annet ikke mais, for mye løk osv. Tenkte vi skulle ha ris, kyllingbiter, salat, kvidløksbrød i dag. Med en sånnen gul saus, som jeg ikke husker navnet på (ikke karry saus, den er sånn søt kanskje). Det er paprika biter i den sausen, men det går bra. Det er virkelig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Jeg må finne meg noe mat snart jeg også. Stekt squash i alle fall... Og kanskje ertestuing og pasta ved siden av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 I dag blir det benfri kotelett med kokte poteter, grønne busker(broccoli) og saus.. Nam. Gubbelille er snill og lager middag.. Som vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 I dag blir det benfri kotelett med kokte poteter, grønne busker(broccoli) og saus.. Nam. Gubbelille er snill og lager middag.. Som vanlig.. Ja gubbene må jo lage de og Min er ganske flink han og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Kyllingfilet med kokosnøttmelk annbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Middagen i dag ble lun kyllingsalat! Salat (desto mørkere salat, desto sunnere salat) Cherrytomat Agurk Mais Paprika Ristede pinjekjerner Salat/grytebønner (skylles godt!) Kylling, blomkål, asparges og sukkererter stekt i olje blandet med fersk presset hvitløk, fersk persille, pepper, salt og provence-krydder. Alt mikses sammen og knaskes med svært god samvittighet! EDIT: og selvsagt skiver av fersk avocado P.S. Salaten er også veldig god kald. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 ÅÅåååh Aya, jeg syns du kunne invitert meg på middag jeg. Det der hørtes bare fantastisk godt ut Her er vi ikke så sunne idag, vi skal ha fiskepinner med spaghetti og potet (jeg syns det er godt å mixe spaghetti og potet, og så hadde vi litt lite potet igjen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Idag skal jeg ha fullkorn- eller speltpasta med tomatsaus, bønner og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 ÅÅåååh Aya, jeg syns du kunne invitert meg på middag jeg. Det der hørtes bare fantastisk godt ut Her er vi ikke så sunne idag, vi skal ha fiskepinner med spaghetti og potet (jeg syns det er godt å mixe spaghetti og potet, og så hadde vi litt lite potet igjen). Kanskje i sommer? *flir* Men jeg skjærer salaten, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar