vipsen Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 "Gjør deg både varm og mett" "(Dagbladet.no): Sjekk grisen Boris, tilhørende rasen Lincolnshire Curly Coat – den har geiteliknende ull over hele kroppen! Et vesen som kan skaffe deg både bacon og varmt undertøy må vel kunne kalles det ultimate husdyret?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 Hm, syntes den var skummelt søt jeg! Selv om jeg ikke akkurat tror det ville være noe koselig opplevelse å ha pelsen inntil sin egen kropp, så kledde den pelsen veldig bra selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 NÅÅÅ! Den var bokstavelig talt grisesøt! *ønske seg* Fikk lyst til å kose med den jeg..og innrede uthuset til grishus kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 1. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 Var kjempesøt, ser ut som Heldiggrisen Babe med pels på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 1. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2008 Syns den var litt skummel, men så syns jo jeg griser generelt er litt skumle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 2. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2008 ... Jaja, sikkert flotte dyr det. Men kan ikke fårestille meg å gå i griseull . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilma Skrevet 19. August 2008 Rapporter Share Skrevet 19. August 2008 Jeg synes den var ganske søt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zareken Skrevet 24. August 2008 Rapporter Share Skrevet 24. August 2008 Naaw <3 Den var jo kjempesøt jo! Minte nesten litt om Zarek.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar