bardmand Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Skrevet 30. Desember 2007 Man kan synes hva man vil om den norske hundeloven, men det får da være grenser for hvor slepphendte man skal være også: http://www.corren.se/archive/2007/12/30/jiwnsdsxp542eem.xml
torunns Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Skrevet 30. Desember 2007 Hvem er slepphendt? Denne saken har versert i svenske media de siste dagene og det er jo den som passer hunden som gir totalt f***. Hunden får nok ikke leve så mange dager til.
bardmand Skrevet 30. Desember 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Desember 2007 Hvem er slepphendt? Denne saken har versert i svenske media de siste dagene og det er jo den som passer hunden som gir totalt f***. Hunden får nok ikke leve så mange dager til. Jeg synes det er ganske slepphendt å bare levere hunden ut til en 21-åring som ikke eier hunden en gang, etter at den har drept en annen hund.
Vala Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Skrevet 30. Desember 2007 Jeg synes det er ganske slepphendt å bare levere hunden ut til en 21-åring som ikke eier hunden en gang, etter at den har drept en annen hund. Jeg er enormt enig med deg her Bardmand! Hvordan kunne politiet gi ut hunden til denne fyren egentlig?
torunns Skrevet 30. Desember 2007 Rapporter Skrevet 30. Desember 2007 Hunden ble sluppet under den forutsetning at den fremover skulle bruke munnkurv. 21-åring hadde med seg munnkurv da han hentet hunden men tok den av rimelig fort.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar