Gå til innhold
Hundesonen.no

SkryteSkryteTråd :D


LiLi

Recommended Posts

Tusen takk alle sammen :D

Jepp Silje! Hehe.. Du er herved den første på ventelista :D

Bilder ja... Ehm.. Ble ikke så mye av det i helga nei..

Har disse da:

bigringen3.jpg

I BIG-ringen!

BIG3.jpg

Hmm.. Gjemte seg bak sløyfa ja ;)

ifanget2.jpg

Hvilepause!

Her er noen fra forrige utstilling da:

IMG_7826.jpg

IMG_7817.jpg

Må vel få tatt noen skrytebilder med helgas sløyfer :P hihi..

Hun har jammen blitt stor siden sist gitt!

Og hvis jeg skjønner hvordan jeg skal legge ut film på hjemmesiden min, så får dere vel se det også etter hvert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en flott utstillingshelg for lille LiLi :lol:

04/09/05

NMK avd. Nord-Trøndelag, Verdal

Klasse: Valpeshow, 6-9 måneder

Dommer: Hans Almgren

Kritikk: Proposjonert tispevalp. Feminint hode. Ennå litt lett i neseparti. Bra plasserte ører med fine beheng. Noe framplasserte skuldre/overarmer. Stram rygg. Bra kropp for alder. Velplassert hale. Bra beinstamme. Rake framben. Trivelig reisning. Utmerket temperament. Vakkert liggende, glinsende pels. Fin silhuett. Vel verdt sin hederspris!

Premiering: BIR valp

03/09/05

Steinkjer Hundeklubb

Klasse: Valpeshow, 6-9 måneder

Dommer: Arne Foss

Kritikk: 6 måneder. Bra størrelse og helhet. Typisk hodeform. Bra uttrykk. Tilstrekkelig underkjeve. Ganske bra ører. Typisk hals. God kropp. Halen litt av/på. Korrekt pels. Typiske poter. Bra bevegelser. Våkent temperament.

Premiering: BIR valp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så gøy!! Dere er jo uslåelige!! (det er vel nesten sånn at folk blir sure når du kommer på utstillinger nå, for du vinner jo alt :lol:)

Supre kritikker!! Men hva i alle dager er det dommeren har tenkt her?

Velplassert hale. Bra beinstamme. Rake framben. Trivelig reisning. Utmerket temperament.

Hun er da ingen hannhund! ;)

Hoho :) Silje MÅ bare tenke koffert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så gøy!! Dere er jo uslåelige!! (det er vel nesten sånn at folk blir sure når du kommer på utstillinger nå, for du vinner jo alt :lol:)

Supre kritikker!! Men hva i alle dager er det dommeren har tenkt her?  

Velplassert hale. Bra beinstamme. Rake framben. Trivelig reisning. Utmerket temperament.

Hun er da ingen hannhund! :)

Hoho :P  Silje MÅ bare tenke koffert!!!

lol :P;) Det står faktisk det ja.. Regner med at det er holdning eller noe sånn? Dommeren var svensk, men kritikken står på norsk, så kanskje ikke sekretæren visste helt hva hun skulle skrive? ikke vet jeg.. Hehe..

Ja, det er faktisk det ja... Flere som har spurt om jeg skal stille på den og den utstillingen, sier jeg ja, så 'åja, da skal ikke vi dit'. Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. ;) Men men.. Hun har jo bare ett valpeshow igjen nå da, så da blir det nok slutt på moroa.. For en stund i alle fall..

Og takk dere andre også :P LiLi sender en takkesleik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit kult da.. :lol::)  =D>  

Flinke LiLi...  

Når hun er over 9 måneder så kommer hun til  

å vinne alt jo.. ;)  =D>  

(Nå gruer jeg meg til jeg skal stille Diego, spesielt etter det "dommeren" på treninga sa.

Det er vel heller omvendt.. Vinner alt frem til hun er 9 måneder, så er det slutt :roll:

Hvaforno dommeren sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, tenkte meg at folk var sånn ja :lol: Men snart skal hun opp i Junior vel.. så det er DA det begynner å bli spennende!!

Mor til min hund skal bli Champion i rekord fart! :) (selv om hun må vente til hun er to år...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel heller omvendt.. Vinner alt frem til hun er 9 måneder, så er det slutt :roll:

Hvaforno dommeren sa?

Hun sa han gikk rart, hun ble helt overrasket..

Men nå har jo ikke hun noen erfaring med Chow Chow, men ble nervøs for det jeg.. Trengte ikke den, var nervøs nok fra før.

(Hun dama var skummel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, tenkte meg at folk var sånn ja :lol: Men snart skal hun opp i Junior vel.. så det er DA det begynner å bli spennende!!  

Mor til min hund skal bli Champion i rekord fart! ;) (selv om hun må vente til hun er to år...)

Hehe.. Typisk utstillingsfolk vettu :) Men de var ikke sure eller no sånn altså, men de mente det visst ja, for de kom ikke! Forresten så kan miniatyrer bli champion når de er 15 måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa han gikk rart, hun ble helt overrasket..

Men nå har jo ikke hun noen erfaring med Chow Chow, men ble nervøs for det jeg.. Trengte ikke den, var nervøs nok fra før.

(Hun dama var skummel)

Pøh, det er ikke noe å bry seg om ;) Hun var sikkert bare misunnelig fordi du har så flott hund! :P Valpeshow er bare gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke være redd Trine! Det skal gå så fint så... og Hun "dommeren" på treningen var jo ingen EKTE dommer... så hun har ingen peiling!! :)

Og blir lille LiLi Champ allerede som 15 måneder hun ja, det blir bra!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...