Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du fikk 10 000 som var øremerket til hund, hva ville du kjøpt?


MartineH

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Oi!

Hmm... Jeg ville sjekke ut om det fantes noen kurs jeg kunne vært med på.

Hadde kjeøpt masse dilldall. Halsbånd, kobbel, leker, fancy underlag til matskål, fancy matskål, AGILITYHINDERE (nr.1), potesokker, en bok om klikkertrening og mye annet... Vet ikke om 10 000 rekker til alt dette da, men noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk 10 000,- som var øremerket til hundeaktiviteter, utstyr, bøker etc - hva ville du kjøpt?

Du måtte brukt de opp innen en mnd.

Drømmesituasjon *drømme seg bort*

Lite å gjøre på 2.juledag? :tongue:

Da jeg ikke savner eller trenger noe spesielt til mine hunder akkurat nå, ville jeg reist utenlands på agkurs/agtrening, og selvsagt hatt hunden med. Om dette ville latt seg gjøre planleggingsmessig på en måned er en annen sak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 10 000 ville jeg kjøpt lp-hinder, ny apportbukk, masse godbiter og noen hundebøker, og resten hadde jeg brukt på spor- og lp-kurs. Hadde jeg hatt masse masse masse penger, hadde jeg fått bygget et svært bygg på åkeren utenfor her hvor jeg skulle hatt lp- og ag-bane, og resten av åkeren skulle jeg ha gjerdet inn og brukt som luftehage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kjøpt en skikkelig luksus seng til Nikita i steden for det gamle koseteppet hun har :) Hun liker det men jeg kunne hatt pleddet i luksus sengen.. Hadde kjøpt dekken og supre halsbånd et skikkelig bra bånd som går ut og inn (sånn håndtak men tråd som går ut) Kurs kanskje .. Rett å slett alt jeg kommer over som er bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 10.000? :)

Ville gått ag-kurs, sporkurs og passeringskurs.

Eller kanskje kjøpt meg ag hinder.

Eller kløv til begge bikkjene, spesiallaget slede, trimmebord, eller nye bur.

++++++

Er liksom 1000 ting man har veldig lyst på, hadde aldri klart å velge hva jeg skulle brukt pengene på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Tenkte meg at du ville støtte den ideen ja :) Og hvis vi da øker innsatsen (enda litt mer) slik at du fikk 100' og jeg fikk 100', da snakker vi om Norges beste agilityklubb :P

Men hvis dere er 10 stk med 10.000kr hver, så kommer dere et stykke da og? hehe

Om jeg hadde hatt 10.000 kr å bruke på hund, ville jeg kjøpt et ordentlig bilbur og dratt på Sølenkurs. Enkelt og greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...