Marianne&Bianca Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Til 20 stk i slekten er jeg enda ikke helt ferdig med julegavene. Har igjen ca 60 kr på hver person og tenkte å gi dem en opplevelse. Her er alderen fra 3 år-77 år. Har tenkt på kino, men er litt redd for de eldre der... (har nok ikke råd til konsert) Har dere noen forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Slutt å kjøpe til alle i hele slekta? Eventuellt kjøp flaxlodd til de eldre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 20kr flaxlodd er "bankers" her til dem eldre. Til den nærmeste blir det 2-3 flakslodd (Besteforeldre). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 HVORFOR i alle dager gidder du å gi til så mange? Jeg regner med disse 20 er mennesker som ikke står deg så nært liksom (ift de du allerede har til)? Jeg gir til 14 i år, og syns det er alt for mye. Neste år blir det bare de jeg feirer med. For 60 kroner ville jeg kjøpt flax-lodd og sjokolade, evt spleisa sammen og kjøpt ei billig flaske vin om du skal gi til et par. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Jeg må spørre som de andre: Hvorfor til så mange? Har kun 5 å kjøpe til i år jeg (+ bikkjene). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Glad jeg ikke har så mange folk å gi gaver til... 6 gaver i år, akkurat passe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 22. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2007 Puh, glad jeg ikke har så mange å gi til.. Gir kun til besteforeldre, og den ene tanta mi pluss familien.. Og så foreldre og søsken og kjæreste.. Det blir 15 stk, og det syns jeg holder i lange baner Men flaxlodd høres bra ut da, eneste som er "kjipt" er viss du gir bort et million-lodd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 23. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2007 Grunnen for at så mange skal få er fordi de gir til meg. Jeg hadde ikke gitt til de hvis jeg ikke hadde syntes det var koselig, og jeg ønsker faktisk å gi en julehilsen til dem. Jeg og søstera mi spleiser, noe som er helt vanlig og tradisjon.. Flere forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambings Skrevet 23. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2007 Jeg har et forslag. Pakk inn et griseøre (eller noe annet digg) til hver og gi det fra hunden. På den måten blir de jo nødt til å komme og gi deg og hunden et besøk Legg evnt. ved en invitasjon til kaffe og kaker, eller boller og brus. Så blir det en opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Bianca Skrevet 23. Desember 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2007 Tusen takk, morsomt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar