Gå til innhold
Hundesonen.no

Bildetråd =)

BareLinn

Recommended Posts

Skrevet

..Får ikke til å legge inn sånn mange hele bilder som dere andre,så gjorde som jeg pleier..

Små bilder,men her ser dere hvor jeg & min kjære bor ;)

Mangler bilde av bad, & gjesterom ..

Send inn bilde av ditt hjem da.. ;)

Kanskje har du pyntet til jul?? ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Jo selvfølgelig vil jeg vise hvordan vi har det nå rett før jul! :rolleyes:

Her er noen av huset og utelysene våre.

IMG_1560.jpg

IMG_1551.jpg

IMG_1552.jpg

Belysningen i kjøkkenvinduet..

IMG_1575.jpg

Og det eine stueglasset...

IMG_1578.jpg

Her er ett av trærne vi har lys på.

IMG_1582.jpg

Noen bilder fra stua...

IMG_1589.jpg

IMG_1600.jpg

IMG_1601.jpg

IMG_1611.jpg

IMG_1598.jpg

IMG_1612.jpg

Skrevet
Jo selvfølgelig vil jeg vise hvordan vi har det nå rett før jul! :rolleyes:

*klippe bort de flotte bildene*

Ååå, nå kom jeg i skikkelig julestemning, Ricco! Det så utrolig koselig og "julete" ut! :P

Skrevet

Tusen takk! Ja jeg er julemenneske og må berre ha det sånn rundt meg når det nærmer seg jul! Bomma litt med blomstringen til Amaryllisen, håpte den skulle blomstre i høgtida, men sånn er det bare... :rolleyes:

Kjekt at jeg kan klare å gi andre litt julestemning. :rolleyes:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...