MarieR Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Hvilke TV serier som har gått oppgjennom tidene savner du? Her er min liste: - Stingers (politiagentane). - Pacific Blue - Passions - Flukten frå djureskogen (trur jeg den hett? Den barneserien med reven og alle dyrene) - Lynley og Havers (Hvorfor slutta de bare midt i serien, liksom??) - Inspector Frost Det var alle jeg kom på fører sikkert på noen senere.
SoppenCamilla Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Ugly Betty som jeg kommer på nå.
vipsen Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Ugly Betty som jeg kommer på nå. Er det helt slutt på å sende den i Norge eller dukker den opp igjen?
Wanderlust Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Er det helt slutt på å sende den i Norge eller dukker den opp igjen? Tror den kommer etter jul.
SoppenCamilla Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Er det helt slutt på å sende den i Norge eller dukker den opp igjen? Det vet jeg ikke! Håper virkelig ikke de har slutta helt å sende den! Det er ikke superonsdag uten superBetty, for nemlig!
Fillerya Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Savner Pacific blue! Selv om serien bare blir dårligere og dårligere for hver gang jeg ser den, så hører den sommeren til. Savner ikke de dårlige seriene på tvn iallefall steve urkel og de i samme sjanger.
Aya Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 PB blir vel sendt hver sommer? Det er det som er sommer for meg nemlig:p Jeg savner Ally McBeal og Judging Amy *sukk*.. Ooog den skotske serien som gikk på nrk på lørdager (?). Og Globus 2 på tv2. Det så jeg alltid på da jeg var liten. Haier og pantere og løver og krokodiller og møkkbiller. Spennende.
Guest Christine Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Aya: Jaa, "Kar for sin kilt" savner vi!
Fillerya Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 PB blir vel sendt hver sommer? Det er det som er sommer for meg nemlig:p Jeg savner Ally McBeal og Judging Amy *sukk*.. Ooog den skotske serien som gikk på nrk på lørdager (?). Og Globus 2 på tv2. Det så jeg alltid på da jeg var liten. Haier og pantere og løver og krokodiller og møkkbiller. Spennende. Nei tv2 har bestemt seg for å slutte å sende den. I år gikk den på tv2 sumo for alle de som har det :\ Opprop mot å få den tilbake her
Peers Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Jeg savner "Flukten fra Dyreskogen" og "Dyrene i Hjorteparken"...
giggi Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Jeg savner "Flukten fra Dyreskogen" og "Dyrene i Hjorteparken"... Ja! Også OTH!
Guest Maritus Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Jeg savner Hotel Cæsar... Som ja, tok julepausen sin i går (Som jeg har hørt rykter om) og kommer tilbake etter jul ^_^
hufsa Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 jeg savner autofil, top gear og nye episoder av gilmore girls
Einstein&Charlie Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Der er en del serier jeg savner, da jeg havde en masse tv-kanaler i Danmark(48 stk), og nu har jeg kun 4 kanaler. Bones Ncis Animal Cops Las vegas Prison break og mange, mange andre, men dette var serier, jeg for alt i verdenen ikke havde lyst til at gå glip af
siljestokka Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 frustrerte fruer Step by step .. Ser ikke så mye tv, så vet ikke helt i grunnen
Fillerya Skrevet 1. Desember 2007 Rapporter Skrevet 1. Desember 2007 Savner forresten Anglea. Den gikk for veldig mange år siden, med Clare Danes og Jared Leto!
Guest 2ne Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 PB blir vel sendt hver sommer? Det er det som er sommer for meg nemlig:p Jeg savner Ally McBeal og Judging Amy *sukk*.. Ooog den skotske serien som gikk på nrk på lørdager (?). Og Globus 2 på tv2. Det så jeg alltid på da jeg var liten. Haier og pantere og løver og krokodiller og møkkbiller. Spennende. Ally McBeal er fineste serien ever! Den savner jeg og! Der er en del serier jeg savner, da jeg havde en masse tv-kanaler i Danmark(48 stk), og nu har jeg kun 4 kanaler. Bones Ncis Animal Cops Las vegas Prison break og mange, mange andre, men dette var serier, jeg for alt i verdenen ikke havde lyst til at gå glip af Bones, NCIS og Prison Break går på norsk tv3, burde ikke være umulig å få det nå som det er en haug av sånne "Rikspakker"? frustrerte fruer Step by step .. Ser ikke så mye tv, så vet ikke helt i grunnen Step by step går for n'te gang på tvNorge på ettermiddagen
Artemis Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Jenten fra fremtiden (haha ) Friends(har jo alle sesongene på DVD, men de kan godt lage flere) Sex & City Kar for sin kilt
Aya Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Sex & City Kar for sin kilt Jaa, flere S&C episoder. Og det var kar for sin kilt jeg lette etter. Elsker den serien
Mud Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Jeg savner seinfeldt! Og Friends... Sex and the city og ally mcbeal fikk jeg aldri sansen for. For mye desperate damer, blir sliten av å se på. Samme med desperate fruer egentlig Jeg savner også The Shield, selv om jeg ikke så den på Tv men lastet den ned , Prison Break savner jeg ikke for den pløyer jeg meg igjenom for tiden
Aina&Kaizer Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Jeg savner Barne-TV i gamle dager. Edit: Nå mener jeg ikke SÅNN gamle dager da. Men da jeg var liten.
BareLinn Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 jeg savner autofil, top gear og nye episoder av gilmore girls Top Gear går på Nrk3 hver mandag kl 20.00
ida Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 Jeg savner Barne-TV i gamle dager. Edit: Nå mener jeg ikke SÅNN gamle dager da. Men da jeg var liten. I sånn gamle dager var det ikke TV i det hele tatt...
Aina&Kaizer Skrevet 2. Desember 2007 Rapporter Skrevet 2. Desember 2007 I sånn gamle dager var det ikke TV i det hele tatt... Nei, det var det jeg mente.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar