Gå til innhold
Hundesonen.no

Byttetjeneste NKK Bø / NKK bergen


HHC

Recommended Posts

Hei!

Tror nok ikke jeg får noe stor respons på denne men jeg prøver i hvertfall :-)

Saken er slik at jeg har en hund som kun mangler sitt stor cert, og med ingen dommer av typen "DEN dommeren" på noen NKK utstillinger neste år ser jeg meg nødt til å prøve flest mulig av dem.

Problemet er i Bergen, hvor jeg har tenkt til å reise alene, siden hallen ligger laaangt oppi åsen der er jeg nesten avhengig av transport (joda, taxi t/r kanskje 2 dager er fint og dyyrt det :closedeyes: )

Dersom det er bedre (og mulig) bor jeg gjerne hos deg/dere istedet for på et hotell. Jeg kommer kun til å ha med meg et tøybur, en sekk og en hund (som kan sitte mellom beina mine..

Dersom noen kunne tenke seg å hjelpe meg kan jeg selvfølgelig tilby akkurat det samme for dere under NKK Bø. Vi bor riktignok litt over en halvtime sør for Bø, men kan jo hente deg på hotellet/bø stasjon i stedet om du vil det. Men vi har i hvertfall plass til 2 pers. og noen hunder (kanskje ikke akkurat 3 fullvoksne rottweiler hanner akkurat men :D ) her i huset for overnatting :D Selvfølgelig disker jeg opp noe å spise.

Kort sagt trenger bosted/kjøring til hall eller bare kjøring til hall (etter hva som passer for deg) Dere kan få bosted/kjøring eller bare kjøring her. Dersom har noen spørsmål (er ikke alltid like flink til å ordlegge meg riktig) kan dere bare sende pm/mail eller skrive i tråden :D

Kathrine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

vi skal til bergen og har familie der så vi har nokk av plass til en ekstra person=) men jeg kan ikke svare i dag om du kan såve hos oss men vi kan selvsakt tilby deg kjøring til utstillingen. Så kanskje du kunne hjulpet meg litt da jeg prøver å få komme meg til bø men er ikke sikker på om jeg har foreldre som vil kjøre enda=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj - jeg som ikke hadde turt å håpe på respons på noen uker :D

Kjempe koselig at så mange sier det er en mulighet. Det mest ideelle er noen som bor i Bergen tror jeg. Men det er mye mulig at jeg kanskje kommer på morgenen med nattoget og tar det hjem slik at jeg kun er avhengig av litt transport hjelp - hvis noen har mulighet til det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj - jeg som ikke hadde turt å håpe på respons på noen uker :D

Kjempe koselig at så mange sier det er en mulighet. Det mest ideelle er noen som bor i Bergen tror jeg. Men det er mye mulig at jeg kanskje kommer på morgenen med nattoget og tar det hjem slik at jeg kun er avhengig av litt transport hjelp - hvis noen har mulighet til det? :D

Vi kjører forbi togstasjonen på vei til utstillingen, så det kan vi helt sikkert gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...