aeromech Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Heisann... Tja, en gutt på 22 fra Våler i Hedmark, men bor for tiden på Sola, Stavanger:) Jobber som flymekaniker på sola flyplass.. Har nå to herlige Jack Russell Terrier tisper; Tara & Zikita:) De er ca 1 år gamle nå, full av energi, morsomme og akrobatiske hunder:) Så min hobby er jo nå for det meste hundene.. Men ellers driver jeg mye med Jakt og fiske, alt av friluftsliv:) Vil ellers takke for at jeg får bli med her på Dyresonen, og trur jeg får mye ut av denne siden:) Kent Inge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Hei og velkommen så mye ! Gøy med flere fra Stavanger her Og flere hannkjønn Lyst å legge ut bilde av hundene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeromech Skrevet 25. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Skulle gjerne ha lagt inn bilder av hundene jeg, men jeg får det ikke til:S hehe, jeg jobber med saken... Men skulle du ha nettbyprofil, så har jeg en del bilder der.. samme nickname;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 25. November 2007 Rapporter Share Skrevet 25. November 2007 Velkommen ja .. Alltid gøy med nye folk her på sonen ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Hej hej og velkommen hertil. Håber at du kommer til at trives her Glæder mig til at se et par billeder af dine hunde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 26. November 2007 Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Velkommen da kjære du Håper du vil trives, og ja man kan faktisk bli avhengig. (pass på å ikke bli bitt av basillen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeromech Skrevet 26. November 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. November 2007 Er vel allerede bitt:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar