Gå til innhold
Hundesonen.no

Enda et treff i Bergen da eller? :P

C.J

Recommended Posts

Tar jo alltid litt tid å planlegge et treff så hvorfor ikke starte planleggingen allerede nå? Så i den andre tråden at det er flere som vil være med neste gang. Så hvem er med? Og skal vi ha treffet i Langeskogen igjen, var jo veldig fint der? Men om noen vet om andre plasser så skrik ut! :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar
Måske et i den første eller anden weekend af december, og så et igen i starten af januar?

Første helg i desember (søndag den 2.) passer veldig godt for meg i alle fall siden jeg uansett skal til Bergen den helgen. Helgen etter skal jeg jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Kunne tenke meg å være med.

Blandingen er litt små- nervøs for hunder som herjer mye, men han går veldig fint overens med andre hunder likevel, snill som han er.

Tror ikke jeg kunne tatt med dachsen. Hun kjefter sånn :icon_redface:

dessuten kan hun ikke gå løs, men jeg har en langline på 30 meter jeg kunne brukt. Men bjeffingen hennes hadde fortsatte uansett. Eller kanskje den hadde forsvunnet etter en tid sammen med hundene.

Jeg får tenke litt over saken :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fint :lol:

Så er vi i det mindste 2 der kan fare vild på vejen dertil :lol:

Det er bare å ta 70 (eller 71 husker ikke helt) helt til endestoppet som heter Nipedalen :icon_redface:

Og så går dere fra busstoppet, og ned veien som går "inn i skogen", så er dere der :P

Kanskje jeg kommer og.... den datoen tror jeg faktisk er ledig... ;)

Til deg som nevnte Tennebekk/Nipedalen: jeg tror nok Nipedalssiden er lettest å komme til for de som tar buss. For her går jo bussen nesten helt inn til vannet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må bare dra på treff i desember, men dere kan godt spare litt turkrefter til første uken i januar også :angel:

Selvfølgelig skal vi spare krefter til treffet i Januar. :icon_redface:

Jeg kan også komme 2des. Men har ingen anelse på hvor det er.

Men det finner vi ut av. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ganske ny her på siden men jeg kunne godt tenke meg å være med på et hundetreff her i Bergen. Er ikke så godt kjent i nipedalen, men vet noenlunde hvor det er. Ellers er det et fint område både på fantoft(der pleier alle hunder å være løse) og på Dyngeland. Kan noen legge ut er veibeskrivelse til område i nipedalen hvor dere skal terffes. Er det på formiddagen eller ettermiddagen dere tenker et treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vi er selvfølgelig med.Thor han som har Jeppe snakket jo og om fantoft. snakket med han på

skulen i dag. og han skulle sjekke korleis det var der oppe. så det er jo en mulighet også.

Og Thor og Jeppe er sikkert med denne gangen også.

Anette & Akita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er ganske ny her på siden men jeg kunne godt tenke meg å være med på et hundetreff her i Bergen. Er ikke så godt kjent i nipedalen, men vet noenlunde hvor det er. Ellers er det et fint område både på fantoft(der pleier alle hunder å være løse) og på Dyngeland. Kan noen legge ut er veibeskrivelse til område i nipedalen hvor dere skal terffes. Er det på formiddagen eller ettermiddagen dere tenker et treff?
Velkommen til sonen da! :icon_cry: Stabij og greier - ikke mange av dem! Eneste i Bergen eller? Forrige treff møttes vi kl. 12.00 og gikk i rundt 2,5-3 timer. Jeg bor på Stord og går på skole, så er avhengig av at vi tar treffet såpass tidlig, siden jeg må reise hjem igjen samme dag..

Hei vi er selvfølgelig med.Thor han som har Jeppe snakket jo og om fantoft. snakket med han på

skulen i dag. og han skulle sjekke korleis det var der oppe. så det er jo en mulighet også.

Og Thor og Jeppe er sikkert med denne gangen også.

Anette & Akita

Dra de med deg! :no: Jo flere, jo bedre! Hvem var det som dro med seg de folkene med Kelso (den andre boxeren)? Begge de to boxerene var jo helskjønne!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til sonen da! :icon_redface: Stabij og greier - ikke mange av dem! Eneste i Bergen eller? Forrige treff møttes vi kl. 12.00 og gikk i rundt 2,5-3 timer. Jeg bor på Stord og går på skole, så er avhengig av at vi tar treffet såpass tidlig, siden jeg må reise hjem igjen samme dag..

Dra de med deg! :) Jo flere, jo bedre! Hvem var det som dro med seg de folkene med Kelso (den andre boxeren)? Begge de to boxerene var jo helskjønne!

Det var nok meg som dro Kelso med. De e helskjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Henger meg på pinewood! Jeg har hatt herre/unisex vest og den passet meg godt i bredde. Ble dessverre litt for lang eneste så var uheldig å ødela glidelåsen og sømmen på en lomme i ett fall. Foreløpig eneste minuset med den er at den blir litt tung om man er ute i heftig regn.  Fikk sommerversjonen til pinewood i erstatning fra widforss og den bruker jeg hele tiden. Store gode lommer som rommer masse! ikke opplevd å miste noe utav, og i konkurranse setting så skal det ganske mye til for at leker ligger synlig for dommer også. Så sånn teknisk disk som det skal det godt gjøres at skjer også.    Har også en IQ Dogsport multifunctional jakke jeg bruker på vinteren og jeg elsker den!! Liker spesielt godt at det er linere til lommene så man kan vaske dem ofte om man bruker litt grisete godbiter. Ikke fult så dyp lomme bak som pinewood, men ok nok. 😊    Har også en eldre CRW vest fra hooks og den er jeg ikke så fan av. For små lommer og for lett å miste ting utav. Fordelen er stofftypen som ikke tar til seg så mye vann i regnvær. 
    • Kan være. Føler allikevel for å høre musikken sammen mens vi går. Han blir glad av musikk han liker, og den trafikkstøyen er ganske ubehagelig når en legger merke til den. Den er ujevn, uforutsigbar, og det er ikke behagelige lyder. Veldig til susing pga hastigheten. Kjent for å ha ugunstige effekter på helse. Å fokusere hørselssansen på Bob Marley istedenfor er antakelig sunnere for såkalt mental helse. Alternativt, så kan vi selvsagt busse de tre holdeplassene for å bare ha fuglekvitter og klukkende elv på øret siste delen av veien. Også en mulighet. Det er bare så mye mer lettvint å gå enn å styre på med buss som går 1-2 ganger i timen for de tre holdeplassene. 
    • Trenger han faktisk lyden? Jeg vil tippe han får pulsen godt nok fra et headset på deg.
    • Har tenkt på det, spille synkront i to headphones, og prøvde på hunden et rundt halsen, men det blir for dårlig lyd til ham. For mye av høyfrekvente lyder og ingen bass. Må ha fyldigere lyd for å kunne nyte den.  Ingen fare for å forstyrre omgivelsene, en møter svært sjelden andre mennesker langs den veien der, og de har i 100% av tilfellene så langt vært på sykkel, som farer fort forbi.  Med mindre det finnes headphones lagt spesielt for hunder (tror ikke han vil like det mens vi er i bevegelse i dynamiske omgivelser) er jeg derfor ute etter en så nett og praktisk og rimelig ghettoblaster som mulig, til å bære på kroppen med stropp. Det er 20 min langs et sånt grusomt kjedelig strekke hver vei, til hver eneste trening hele sommerhalvåret. Trenger sprite opp den turen littegrann
    • Hvorfor ikke bare bruke et headset? Det blir fort irriterende for omgivelsene hvis du skal prøve å overdøve trafikken med musikk...
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...