vipsen Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Som medlem av klubben med et litt redusert liv blir jeg sittende og titte litt rundt her inne av og til. Har lagt merke til at det alltid er partall antall innlegg på sonen. Hvorfor det?
Margrete Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Som medlem av klubben med et litt redusert liv blir jeg sittende og titte litt rundt her inne av og til. Har lagt merke til at det alltid er partall antall innlegg på sonen. Hvorfor det? Det har jeg å lurt på...
Miriam Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Som medlem av klubben med et litt redusert liv blir jeg sittende og titte litt rundt her inne av og til. Har lagt merke til at det alltid er partall antall innlegg på sonen. Hvorfor det? Det har jeg å lurt på... Da er vi flere...
Shilamon Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 partall antall innlegg? skjønte ikke det jeg... men kanskje det er fordi jeg ikke har lagt merke til noe?
Margrete Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Hm. Så merkelig det er... Her ser du "Våre medlemmer har skrevet 689368 innlegg" Du finner det om du går nederst på hovedsiden til Dyresonen. Denne er alltid partall. Aldri oddetall. Så vi som har lite liv har hengt oss opp i dette. Hva kan det komme av? Merkelig... Edit: Hvorfor har ingen gjort noe med den ufattelig dårlige overskriften?
tm100021 Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Hmm... Men hvordan kan den alltid være partall?
Vala Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Snedig... Mener du at det ikke er noen særlig begrunnelse for det da? Pokker, der røyk den nattesøvnen!
Wanderlust Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 ...for nå kommer ikke jeg til å titte på dette hver gang jeg er inne på sonen. (er vits...)
Nina Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Ble nysgjerrig på dette jeg også nå, ennå mer nysgjerrig når admin ikke kan svare skikkelig på spørsmålet.
Miriam Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Ble nysgjerrig på dette jeg også nå, ennå mer nysgjerrig når admin ikke kan svare skikkelig på spørsmålet. Må si meg enig der
Espen Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 Det er fordi vi...... * Nææh det får dere lure på - teknisk hemmelighold informasjon *
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar