PsychoLynx Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Barn: og hund....... Jeg har vurdert å bytte ball til tider, men det ville vel vært LITT VEL gjennomsiktig kanskje..
xxx12345 Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Barn: Sånn hadde den sett ut her også, selv om det her hadde vært hunden som hadde lekt med den
Heidihj Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Haha! Her er nok ballen hel selv om det er hunden som har lekt
Tyfonia Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Hahaha! Det stemmer så skammelig godt. Hos oss lever ikke leketøyet lenge! Det finnes INGEN leketøysprodusenter som hittil har klart å lage en morsom leke som hundene her IKKE klarer å ødelegge. De har hatt noen år på seg for å si det sånn
SCRM Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Her blir ballene punktert, men ikke tygget hull på.. Men fotballene klarer hun ikke og lage hull på..
Barooo Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Super morsom, og veldig beskrivende, selv om mine søte små ikke klarer fullt så store baller........
Wanderlust Skrevet 18. November 2007 Rapporter Skrevet 18. November 2007 Ballene her ser sånn ut (mon tru om Rex ikke har ødelagt nabobarna sine tidligere :s *hysj hysj*
Einstein&Charlie Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Her er det Einstein der punkterer alle boldene, selv store fodbolde af læder, og Charlie der bider dem i stykker bagefter
Walla Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Syns det var litt søtt jeg På en måte xD
Huldra Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Haha ! Har måttet redde noen nabo-baller fra den sikre død, da den har kommet seg over gjerdet her..
bonaqua Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Hehe, morsomme bilder! Aica synes blæra inni på noen baller er så utrolig morsom. Den kaster hun oppi lufta og er helt bajas med. Så må vi plukke opp restene av ballen som ligger utover hele hagen i småbiter.
ipadda Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Genialt. Ca sånn ballene ser ut her og!
Ninahz Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Haha hadde Theo fått til det der skulle jeg vært ufattelig imponert Morsome bilder
Caroline Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Hehe.. Morsomt. Her er alle baller i god behold da, etter lek med både barn og hund
PsychoLynx Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 Genialt. Ca sånn ballene ser ut her og! ikke mannfolk i huset sine "baller" håper jeg...
ipadda Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 hehe. Det aner jeg virkelig ikke noe om. Har bare to yngre brødre og en stefar med "baller" i huset Så, tror ikke jeg har lyst å vite noe om det!
Peers Skrevet 21. November 2007 Rapporter Skrevet 21. November 2007 *ler* Her i huset er Norma representativ for den ødelagte ballen, mens Orry er representativ for den hele, fine ballen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar