Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treningskompiser

Raksha

Recommended Posts

Vi vil også trene spor! Hva slags spor er det snakk om forresten?

Noen som orker å møtes kl 10-10.30 på lørdag? Jeg har jo et stykke reisevei, så det er litt kjedelig om jeg knapt får vært med før jeg må dra igjen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 436
  • Created
  • Siste svar

Jeg er med på både playdate, tur og spor :wub:

Orry har gått godbitspor og ett blodspor, så vi er i startfasen vi også. Han synes det er veldig moro, og tror Norma kan like det og (selv om hun ikke helt skjønner hvordan man bruker nesa ennå *ler*)

Skal vi si kl 10 da, hvis det passer for flere? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti er greit for meg. :D Spor og playdate gjerne. Eller spor og kjefte på dem som leker, tenker jeg vi sier. :D

Edit: virkelig ikke våken jeg. Ida: kan du ikke ta med prinsessa og hjelpe oss med spor så får hun leke også? :D Lyst til å hilse på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ti er greit for meg. :) Spor og playdate gjerne. Eller spor og kjefte på dem som leker, tenker jeg vi sier. :)

Edit: virkelig ikke våken jeg. Ida: kan du ikke ta med prinsessa og hjelpe oss med spor så får hun leke også? :) Lyst til å hilse på henne.

Leke :shocked: . Fibi leker med to hunder her i verden, hun. Vaktmestern (Snorre) og mora si. Hun er ganske flink til å gå tur i flokk, men jeg vet virkelig ikke om dette konseptet passer hennes noe bitchy attitude...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der vaktmestern er, kan Fibi være. Da slipper hun jo å ordne opp selv! :) Klokka ti på Bergkrystallen? Kan jeg ta 79 - bussen, eller må jeg bestille privatsjåfør?

Jeg kommer å henter dere jeg, hvis du guider oss trygt dit vi skal... Har aldri vært på Bergkrystallen, selv om jeg har bodd i Oslo hele mitt liv... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer å henter dere jeg, hvis du guider oss trygt dit vi skal... Har aldri vært på Bergkrystallen, selv om jeg har bodd i Oslo hele mitt liv... :)

Ja, jippi! :) Jeg vet bare hvor Lambertseter er, men skal finne ut med èn gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare 1,5 km fra abildsø til bergkrystallen. Så når dere kommer derfra så er det å følge lambertseterveien oppoverbroa. Ta av første til venstre, inn veien før bunnpris mot toppen av bakken. Følg feltpatsveien hele veien og da får man lambertseterbanen på høyre hånd (så kjører man samtidig forbi en kebabsjappe med 1/2 pris på kebab). Når dere er der, ta inn andre vei til venstre, veien før Kiwi. Følg denne vegen helt til dere kommer til bergkrystallen tbane!

Trengs flere detaljer så si i fra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller parker i nærheten av kiwi og slå følge med meg og knøttis til bergkrystallen t-bane. Aner ikke hvordan det er med parkeringsplasser.

Charleen: Blir du og tussie med?

Argon? Hvis ingen lokalkjente blir med så trenger jeg tips til hvor det er greit å gå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller parker i nærheten av kiwi og slå følge med meg og knøttis til bergkrystallen t-bane. Aner ikke hvordan det er med parkeringsplasser.

Charleen: Blir du og tussie med?

Argon? Hvis ingen lokalkjente blir med så trenger jeg tips til hvor det er greit å gå. :icon_redface:

Jeg håper jeg får til å bli med!

Tror det er lettest å få parkert ved tbanen, dessuten er det gratis å parkere der. Dessverre veldig vanskelig med parkeringsplasser rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
    • Ja, hvis han aldri har lært å være alene på andre tider av døgnet så er det faktisk en ting. En "fordel" med å være ufør og ikke ha med hundene overalt er at de lærer å være alene på helt random tidspunkter.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...