molosser Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Kom tilfeldigvis over dette forumet i min evige søken etter hunder og nye innspill og etter det lille jeg har sett her så er det visst rimelig avbalansert . Håper å få se mye godt fra mange av dere. Selv har vi holdt på med hunder i snart 20 år forskjellige raser . noen vanlige og andre uvanlige men for meg og min mening skal en hund være stor.. Ikke for størrelsen alene men fordi det gjør noe med oppfattelsen av respekt og verdi mellom oss. Tillit og glede . Holder også på med diverse andre dyr både stort og smått. PS.. Hei Lisbet .. tipper du er med og leser her du også . :icon_fun:
Einstein&Charlie Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Hej molosser! velkommen her, håber at du kommer til at trives herinde Glæder mig til at høre mere om dine hunde.
Miriam Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Velkommen til forumet! Håper du vil trives!
Jan1991 Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Velkommen. Husk at vi elsker bilder = kanskje vi får se litt av hunden din?
Guest Snusmumrikk Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Heihei! Og velkommen hit! Håper du finner noen interessante diskusjoner her og trives!
SoppenCamilla Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Heihei og velkommen! Selvsagt skal hundene være store!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar