Vala Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Eksamen, hva er det? aner ikke, men de sier at jeg skal ha det imorgen :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 aner ikke, men de sier at jeg skal ha det imorgen aaah, masse lykke til i alle fall :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Du skuffer HeliX. Svikter oss og greier :angry: Har forresten folk det så travelt i julestria at de har glemt kjærligheten? Heeey - jeg prøver jo bare fortvilt å opprettholde ryktet vi gutter har blant frøknene her inne Og du - kjærligheten?? Var det kjærlighet det var snakk om i denne tråden da egentlig, synes vagt å minnes at dere unge møer snakket om konkurranse i hvem som først fikk seg??? Where is the love in that? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 6. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 6. Desember 2007 Heeey - jeg prøver jo bare fortvilt å opprettholde ryktet vi gutter har blant frøknene her inne Og du - kjærligheten?? Var det kjærlighet det var snakk om i denne tråden da egentlig, synes vagt å minnes at dere unge møer snakket om konkurranse i hvem som først fikk seg??? Where is the love in that? :angry: Eh, hvem som først fikk seg?? Næææ, det har da aldri vært noen konkurranse blant oss fagre møyer!? Men når sant skal sies, så husker jo knapt noen hva konk'en gikk ut på. Vi vil nok bare ha oppmerksomhet, og det er her du kommer inn Helix Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Hehe, det hørtes bare ekkelt ut når du sa det slik, HeliX :angry: Jeg føler kjærlighetstråden vår holder på å dø ut litt.. Vi må gi den litt næring. Where's the love liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Hehe, det hørtes bare ekkelt ut når du sa det slik, HeliX :angry: Jeg føler kjærlighetstråden vår holder på å dø ut litt.. Vi må gi den litt næring. Where's the love liksom? Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..." *skråler av full hals* Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..." *skråler av full hals* Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S Jeg husker den sangen. (vala, må sjekke singelgruppa) ^_^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Jeg husker den sangen. (vala, må sjekke singelgruppa) ^_^ Sikker på at jeg må sjekke den? Har du sjekket den? Jeg oppdaget plutselig "sjefsdronningen" jeg :angry: Ikke si at det har skjedd noe mer der *løpe å sjekke* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Singelgruppa? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Singelgruppa? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg *hviske* du er da medlem snuppa? EDIT: *ler* Her ser vi et godt eksempel på en kommafeil... Gjett hva som er feil i setningen over :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 *hviske* du er da medlem snuppa? Å, det var da enda godt ^_^ *ler* Det var bare det jeg ville vite Edit: Har litt tungt for det i dag, men NÅ er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Sikker på at jeg må sjekke den? Har du sjekket den? Jeg oppdaget plutselig "sjefsdronningen" jeg :angry: Ikke si at det har skjedd noe mer der *løpe å sjekke* Godt du sjekket den Nei, du får være på mannfolk-jakt i kveld, and take it easy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Godt du sjekket den :angry: Nei, du får være på mannfolk-jakt i kveld, and take it easy Tja, først og fremst så er jeg på jakt etter latter, mat og endel (myyye kanskje) drikke! Må slukne litt sorger (kan være jeg tar dem på forskudd, men det er jo nå anledningen til å slukke dem byr seg ). Meneh.. dukker det opp en mann eller to som fascinerer, så hilser jeg vel på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..." *skråler av full hals* Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S Mener du "What is love?" kanskje? :angry: Hehe, jeg elsker de gode gamle 90-tallshitene *synge med* Jeg husker den sangen. (vala, må sjekke singelgruppa) ^_^ Sikker på at jeg må sjekke den? Har du sjekket den? Jeg oppdaget plutselig "sjefsdronningen" jeg Ikke si at det har skjedd noe mer der *løpe å sjekke* Singelgruppa? whaaaaat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Oh, var det ikke en sang som gikk noe ala "where is love? Baby don't hurt me, don't hurt med.. no more..." *skråler av full hals* Tror dette må ha vært på nittitallet eller noe jeg :S Ikke where, men what - du tenker nok på "what is love" med Haddaway. Kom i nittitre om jeg ikke tar veldig feil - kan være jeg bommer på årstallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Mener du "What is love?" kanskje? Hehe, jeg elsker de gode gamle 90-tallshitene *synge med* Singelgruppa? whaaaaat? bahahahahhaaaaaaaaaaaaaa.... *ler rått* Løp og Søk damen, løp og Søøøøøk! Ikke where, men what - du tenker nok på "what is love" med Haddaway. Kom i nittitre om jeg ikke tar veldig feil - kan være jeg bommer på årstallet. Du har faktisk helt rett, HeliX. Vedr. låten altså, årstallet aner jeg ikke. Men sånn mimremessig, så tjo tja.. det kan stemme Haddaway... sært navn igrunnen... *tenke på den mens jeg gjør meg klar til å "julebord'e"* *nynne* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 bahahahahhaaaaaaaaaaaaaa.... *ler rått* Løp og Søk damen, løp og Søøøøøk! Du har faktisk helt rett, HeliX. Vedr. låten altså, årstallet aner jeg ikke. Men sånn mimremessig, så tjo tja.. det kan stemme Haddaway... sært navn igrunnen... *tenke på den mens jeg gjør meg klar til å "julebord'e"* *nynne* Hehe nå har jeg løpt og søkt! Og gjett hva? Jeg fant! *lerått* Var jo mange soniser der jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Hehe nå har jeg løpt og søkt! Og gjett hva? Jeg fant! *lerått* Var jo mange soniser der jo.. Er vel kun en ikke-sonis. haha. Men pass hvem du tar der a *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Er vel kun en ikke-sonis. haha. Men pass hvem du tar der a *ler* Hvem jeg tar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Hvem jeg tar? Litt feil ordvalg kanskje?! (men kan vel ta også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Litt feil ordvalg kanskje?! (men kan vel ta også? hoho, man kan ikke si sånt til meg, jeg er miljøskadd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 hoho, man kan ikke si sånt til meg, jeg er miljøskadd Hmmm...nå datt jeg litt ut - hvor er det dere "tar" da?? Og hvor er hva og hva er singelforumet? Og hvorfor er det bare soniser der? Skjønte ikkeno nå.... as usual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Hmmm...nå datt jeg litt ut - hvor er det dere "tar" da?? Og hvor er hva og hva er singelforumet? Og hvorfor er det bare soniser der? Skjønte ikkeno nå.... as usual hoho Vi trenger definitivt flere av det motsatte kjønn der. Så nå kan du lure nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Facebook my dear, facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeliX Skrevet 7. Desember 2007 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2007 Facebook my dear, facebook Aaaah...takk! Nå skjønner jeg mer. Og - der blir dere ikke å finne meg ihvertfall! At folk i det hele tatt vurderer å legge ut privat materiale og private bilder og "signere" for at facebook kan gjøre hva de vil med det - omså publisere egen avis (hehe), det er meg fremdeles et mysterium... Men det hører vel evt hjemme i en annen tråd, her skulle det vel omhandle kjærleik og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar