siljestokka Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg har så lyst på snø . Hva med dere? Må få ut frustrasjonen min her . Dette kan være en snøtråd. Der dere legger ut vinterbilder om dere har lyst :icon_fun: . Ønsker meg i alle fall snø til jul. Vil på skitur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Vi har hatt snø, vi, og nå ligger det bare råtne flekker igjen her og der. Det kan gjerne smelte helt bort, også kan det begynne å snø igjen ca 18. desember. Det hadde vært koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg vil også ha snø! Det har vært frost noen dager nå, men nå når jeg var ute på litt siden, begynte det å regne! *sur* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Den perfekte tråd for meg (: Vi har fatisk snø i Geiranger! Bilde av snøen (fra helga) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Vi har ikke snø Kan snø 21. desember og smelte igjen 4. januar. Hadde hvert perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Snøen kan godt ligge til påske for min skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 kunne godt snødd på julaften og smelta dagen etter for min del. snø er overoppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg sier ikke nei takk til snø jeg. Det jeg ikke liker er den forbaska isen som følger med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg sier ikke nei takk til snø jeg. Det jeg ikke liker er den forbaska isen som følger med.. Men det er værre med bare is enn is og snø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Men det er værre med bare is enn is og snø... Nysnø oppå rein is er jo så mye bedre enn bare is ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Prada opplevde snø for aller første gang sist lørdag. Jeg trenger vel neppe si at hun likte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 stilige "flygebilder" Wulfi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 jeg vil å ha snøø! håper den kommer snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Nysnø oppå rein is er jo så mye bedre enn bare is ja Haha, tenkte ikke så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Vi vil også gerne have sne, sne er bedre end regn hundene her elsker også sne, bare de ser en plet med rimfrost, så er de parate til at rulle sig i den og så kan jeg få lov til at tø dem op med hårtørrer når vi kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Her i Bodø er det endel snø :icon_fun: Jeg liker det, selv om det i perioder kan bli en smule glatt. Og de siste dagene har vi og hatt et nydelig vær, med noen få minusgrader og sol samt snø (den idyllen ble forøvrig brutt igårkveld når det begynte å snø tett og idag var det noen grader varmere og dertil veldig glatt på den hardpakkete snøen). Men jeg håper det ikke ligger snø, eller kommer snø, på inderøya den neste uken. Jeg vil trene et siste blodspor før vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg vil ha snøøøø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg vil også ha snø! Gleder meg til å kjøre Twintip nedover bakkene på Oppdal. Ahh, let it snow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 15. November 2007 Rapporter Share Skrevet 15. November 2007 Jeg vil ha snøøøø Elsker vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Det eneste dumme er at det som regel kun er snø et par dager, så er det bare slaps...jeg hater slaps... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Det snør, det snør. Tiddelibom! Her snør det som bare det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissien Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Happy var kjempe glad når snøen kom til Bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Så heldige dere er som har snø! Jeg gleder meg virkelig til snøen kommer.. :icon_fun: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Nå er jeg på hytta og her er det SNØ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 16. November 2007 Rapporter Share Skrevet 16. November 2007 Vi har ikke snø Kan snø 21. desember og smelte igjen 4. januar. Hadde hvert perfekt! Kunne ikke vært mer enig med deg bcRex Slik så det forresten ut sist lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar