NBE Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Hei alle sammen.. Tenkte jeg bare skulle komme med en kort presentasjon av meg og min prinsesse på fire ben: Luni. Vi er helt nye her på Forumet, men har tidligere såvidt tittet innom uten å "signe opp". Jeg er nok lidenskapelig opptatt av hund, borderline obsessed. Trener og konkurerer i lydighet, samt at vi såvidt har startet på jaktprøve nå sommeren som var. Studerer spes. ped. ved UiO og jobber som Instruktør ved siden av studiene... mest av alt fordi det gir meg mye både i form av erfaring og egen kunnskap. Har en hjemmeside: www.curlycompanion.dk for de som ønsker å titte innom!
Artemis Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Hei og velkommen! Er litt fascinert av curlyen, traff en her om dagen, de er flotte! Er bare å legge ut bilder av din firbente!
SoppenCamilla Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Heihei, og velkommen hit!
NBE Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 Takker for varm velkomst Ja Curlyen er virkelig en hærlig rase! Er fasinert selv
Einstein&Charlie Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Hej NBE! velkommen og håber at du kommer til at trives her
Miss-Pernille Skrevet 16. November 2007 Rapporter Skrevet 16. November 2007 Velkommen. Håper du trives her.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar