tuppetroll Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Jeg skal til Danmark til helgen, og gjøre lommeboken utrygg. Hva er det slags ting det lønner seg å kjøpe i Danmark - mat vet jeg, men klær, gaver osv.?
Espen Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Her kan jeg og Einstein&Charlie svare. Vi danskere kan lide: Røde pølser Sprut Sigaretter Salami Tuborg Tøy er billigere enn i Norge men ikke vesentlig Samme med teknikk etc..
Wanderlust Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Hva er sprut? Pølser i danmark er virkelig ikke godt... Edit: fant det ut
Einstein&Charlie Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Hva er sprut? Pølser i danmark er virkelig ikke godt... Edit: fant det ut Lol sprut er alkohol, en flaske vodka af mærket smirrnoff koster omkring 180 kr og pølser i Danmark smager virkelig godt, er mange forskellige mærker, steff houlberg pølser er gode eller Netto's mærke. men hundekiks er rigtigt billigt, helt almindelige hundekiks koster ca 20-25 kr for et kilo. Seler til hunden er billige, gode mærke dækkener. KW hundeshampo er ca 30-40 kr billigere uhhm eu madvarer er billige, chorizo, biff og mange andre madvarer. Økologiske madvarer. cigaretter er næsten halv pris af den norske. øl er billigt danske designer mærkevarer til køkkenet som feks. Rosendahl er billigere. Men kommer jo helt an på hvilken by du skal til, om du er i bil, og hvor stort udvalg af butikker der, og hvilken butik du ender op i. tuppetroll hvilken by skal du til, så kan jeg måske gøre det nemmere hvis jeg ved det
Espen Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Sigaretter er mere en halv pris billigere.. Du kan få sigs til 22 kr pakka !! Sprut/Sprit Burde tatt den Lillestrøm
Einstein&Charlie Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Sigaretter er mere en halv pris billigere.. Du kan få sigs til 22 kr pakka ! Sprut/Sprit Burde tatt den Lillestrøm lol Espen så er det billige parfumerede, lucky strikes mener jeg er 31,50kr, prince er 33kr
Espen Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 LA/LM/ og ett til jeg ik husker namnet på.. de koster 22,50,- eller noget.. Parfyme er vel billigst på båden?
tuppetroll Skrevet 14. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2007 LA/LM/ og ett til jeg ik husker namnet på.. de koster 22,50,- eller noget.. Parfyme er vel billigst på båden? Hvertfall når man får ansattrabatt i tillegg :icon_fun:
Einstein&Charlie Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Er det københavn du skal til?
tuppetroll Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 Ferje til Hirtshals, kjøre til Frederikshavn.
Einstein&Charlie Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker. Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue sejler 2 minutter fra der jeg bor eller er det fra Kristiansand? Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden?
Artemis Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Nå får dere slutte å snakke om sigaretter her da godtfolk! Vær litt sunne! Ellers blir dere slik...
Einstein&Charlie Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Nå får dere slutte å snakke om sigaretter her da godtfolk! Vær litt sunne! Ellers blir dere slik... Lol nu ryger jeg ikke selv, men har lagt mærke til at største delen af nordmænd ryger eller bruger snus. er sund måske ikke så meget nu, da jeg ikke kun spiser økologisk her i Norge, som jeg gjorde før.
tuppetroll Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker. Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue sejler 2 minutter fra der jeg bor eller er det fra Kristiansand? Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden? Vi reiser fra Larvik Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL
Einstein&Charlie Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Vi reiser fra Larvik Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL Tak tak, regner med vi tager en tur nedover til sommer, og vil jo gerne vide om der er plads til en 45 kg's pelsbamse, eller om vi skal køre turen nedover. den lille er jo nok ikke noget problem udover at han er en lille mammadalt
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar