Gå til innhold
Hundesonen.no

Kupp i Danmark?


tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

Her kan jeg og Einstein&Charlie svare.

Vi danskere kan lide:

Røde pølser

Sprut

Sigaretter

Salami

Tuborg

Tøy er billigere enn i Norge men ikke vesentlig

Samme med teknikk etc..

Skrevet
Hva er sprut? ;)

Pølser i danmark er virkelig ikke godt...

Edit: fant det ut :(

Lol sprut er alkohol, en flaske vodka af mærket smirrnoff koster omkring 180 kr

og pølser i Danmark smager virkelig godt, er mange forskellige mærker, steff houlberg pølser er gode eller Netto's mærke.

men hundekiks er rigtigt billigt, helt almindelige hundekiks koster ca 20-25 kr for et kilo.

Seler til hunden er billige, gode mærke dækkener. KW hundeshampo er ca 30-40 kr billigere

uhhm eu madvarer er billige, chorizo, biff og mange andre madvarer. Økologiske madvarer.

cigaretter er næsten halv pris af den norske.

øl er billigt

danske designer mærkevarer til køkkenet som feks. Rosendahl er billigere.

Men kommer jo helt an på hvilken by du skal til, om du er i bil, og hvor stort udvalg af butikker der, og hvilken butik du ender op i.

tuppetroll hvilken by skal du til, så kan jeg måske gøre det nemmere hvis jeg ved det ;)

Skrevet
Sigaretter er mere en halv pris billigere.. Du kan få sigs til 22 kr pakka ! :(

Sprut/Sprit ;) Burde tatt den Lillestrøm

lol Espen så er det billige parfumerede, lucky strikes mener jeg er 31,50kr, prince er 33kr

Skrevet
LA/LM/ og ett til jeg ik husker namnet på.. de koster 22,50,- eller noget..

Parfyme er vel billigst på båden?

Hvertfall når man får ansattrabatt i tillegg :icon_fun:

Skrevet

Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der :) dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker.

Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue :P sejler 2 minutter fra der jeg bor

eller er det fra Kristiansand?

Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden?

Skrevet
Nå får dere slutte å snakke om sigaretter her da godtfolk! Vær litt sunne! :)

Ellers blir dere slik...

Lol nu ryger jeg ikke selv, men har lagt mærke til at største delen af nordmænd ryger eller bruger snus.

er sund :P måske ikke så meget nu, da jeg ikke kun spiser økologisk her i Norge, som jeg gjorde før.

Skrevet
Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der :) dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker.

Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue :P sejler 2 minutter fra der jeg bor

eller er det fra Kristiansand?

Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden?

Vi reiser fra Larvik :P Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL :P

Skrevet
Vi reiser fra Larvik :) Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL :P

Tak tak, regner med vi tager en tur nedover til sommer, og vil jo gerne vide om der er plads til en 45 kg's pelsbamse, eller om vi skal køre turen nedover. den lille er jo nok ikke noget problem udover at han er en lille mammadalt

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...