Jump to content
Hundesonen.no

Kupp i Danmark?

tuppetroll

Recommended Posts

Hva er sprut? ;)

Pølser i danmark er virkelig ikke godt...

Edit: fant det ut :(

Lol sprut er alkohol, en flaske vodka af mærket smirrnoff koster omkring 180 kr

og pølser i Danmark smager virkelig godt, er mange forskellige mærker, steff houlberg pølser er gode eller Netto's mærke.

men hundekiks er rigtigt billigt, helt almindelige hundekiks koster ca 20-25 kr for et kilo.

Seler til hunden er billige, gode mærke dækkener. KW hundeshampo er ca 30-40 kr billigere

uhhm eu madvarer er billige, chorizo, biff og mange andre madvarer. Økologiske madvarer.

cigaretter er næsten halv pris af den norske.

øl er billigt

danske designer mærkevarer til køkkenet som feks. Rosendahl er billigere.

Men kommer jo helt an på hvilken by du skal til, om du er i bil, og hvor stort udvalg af butikker der, og hvilken butik du ender op i.

tuppetroll hvilken by skal du til, så kan jeg måske gøre det nemmere hvis jeg ved det ;)

Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der :) dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker.

Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue :P sejler 2 minutter fra der jeg bor

eller er det fra Kristiansand?

Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden?

Nå får dere slutte å snakke om sigaretter her da godtfolk! Vær litt sunne! :)

Ellers blir dere slik...

Lol nu ryger jeg ikke selv, men har lagt mærke til at største delen af nordmænd ryger eller bruger snus.

er sund :P måske ikke så meget nu, da jeg ikke kun spiser økologisk her i Norge, som jeg gjorde før.

Kender ikke Frederikshavn så godt som København, men ved at der er nogle gode butikker der :) dyrebutik er der i hvertfald og mange andre butikker.

Men så skal du vel sejle fra Bergen, så kan jeg vinke farvel til dig fra mit vindue :P sejler 2 minutter fra der jeg bor

eller er det fra Kristiansand?

Hvis du skal sejle fra kristiansand, vil du være sød at checke størrelsen på deres hundebure på båden?

Vi reiser fra Larvik :P Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL :P

Vi reiser fra Larvik :) Hundeburene kan jeg sjekke størrelsen på på jobb, da jeg jobber i CL :P

Tak tak, regner med vi tager en tur nedover til sommer, og vil jo gerne vide om der er plads til en 45 kg's pelsbamse, eller om vi skal køre turen nedover. den lille er jo nok ikke noget problem udover at han er en lille mammadalt

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...