Tom Espen Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Hei! Jeg ble anbefalt å melde meg inn her på dyresonen pga høy kvalitet. Dessuten hadde jeg lyst til å høre på andres erfaringer vedrørende forsikring av hund (og dyr) som ligger en under "Hundens helse og sykdommer". Coyote som jeg har, er 8 1/2 år. En nyyydelig aussie, som jeg setter stor pris på. Fikk han som 5 1/2-åring (omplassering). Trener litt agility og liker ellers å gå på kløvturer og andre typer turer. Snørekjøring er også artig:) Ta en titt på hjemmesiden vår om det er av interesse :icon_fun:
MariaN Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Velkommen Så fin hund du har... <3
Walla Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Kjempe fin hund! Velkommen, håper du trives her.. Er ganske ny selv.. ;P Trives kjempe bra
Einstein&Charlie Skrevet 13. November 2007 Rapporter Skrevet 13. November 2007 Hej Tom Espen! velkommen hertil, håber at du får glæde af forummet og kommer til at trives her sikke en sød hund du har
Emilie Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Hei Tom Espen. Velkommen til forumet, håper du trives her Er det noe du lurer på er det bare å spørre
SoppenCamilla Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Heisann, og velkommen! Håper du vil trives!
Wulfi Skrevet 15. November 2007 Rapporter Skrevet 15. November 2007 Kvaliteten vil jeg si er varierende her, men velkommen uansett. Her kan man lære mye om mangt og meget. Håper du vil trives.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar