Oscar ll Skrevet 12. November 2007 Rapporter Skrevet 12. November 2007 Nå har jeg og Oskar meldt oss på gjeterhundkurs på Mysen til helgen, så lurte egentlig bare på om det var noen her fra sonen som skulle ta turen dit til helgen ? [www.gjeterhunden.com]
TineSimbaNana Skrevet 14. November 2007 Rapporter Skrevet 14. November 2007 Jeg ville jo gjerne, sendt en del mail men Alexander, men tror nok jeg må droppe det. Ser det ut til. Vanskelig når mamma ikke gadd å kjøre denne helgen! Men håper han får nytt kurs i løpet av 2008.. Og da har jeg nok lappen og bil i orden å, så da blir det ikke så vanskelig Og vil jo ha masse penger på hamar så jeg kan gå bersjherk
Oscar ll Skrevet 15. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2007 Ojja, jeg skjønner ;D Håper det blir flere i begynnelsen av 2008 jeg og ;D Trenger noen gjeterhundkurs vi vettu ;D
Oscar ll Skrevet 19. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2007 Det var skikkelig morsomt Har skrevet om det i bloggen, for både Lørdagen og Søndagen ! Alexander er utrolig flink altså ! Tror egentlig jeg og Oskar var en litt komisk ekvipasje da. Jeg hadde aldri gjort dette før, og Oskar begynte hele greia med å bite sauene i rumpa fordi han ble fustrert Men Alexander var veldig flink til å forklare og vise, så vi fikk det faktisk veldig bra til på Søndagen, og vi fikk til og med utgang til begge sidene ! Er stolt av han jeg ! Det er ett kurs å anbefale på det sterkeste for alle border collie folk, og andre "hobby"gjetere ! Jeg er i allefall bitt av gjeterbasillen ! Yoho, ikke lenge til neste kurs GLeder oss så masse !
Wanderlust Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Hørtes bra ut Var opptatt i helgen (sånn egentlig), men min venninne var der. Og tror ho var fornøyd ho også.
TineSimbaNana Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Så bra! ikke lenge til neste kurs.. for nybegynnere elr? når?
Oscar ll Skrevet 19. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2007 Usikker på når. Men ja, det er for nybegynnere og litt viderekomne som vil oppnå godkjent gjeterhundprøve Kan høre med Alexander når han tenker å ha neste kurs
TineSimbaNana Skrevet 19. November 2007 Rapporter Skrevet 19. November 2007 Usikker på når. Men ja, det er for nybegynnere og litt viderekomne som vil oppnå godkjent gjeterhundprøve Kan høre med Alexander når han tenker å ha neste kurs ja, kan du det? si ifra her da
Oscar ll Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 Hørtes bra ut Var opptatt i helgen (sånn egentlig), men min venninne var der. Og tror ho var fornøyd ho også. Var det hu med den litt hissige, store hannbikja ? Med massemasse pels ? Veldig fin hund i aff, men likte ikke min da. Hehehe.. Men du har trent for Alexander før du så jeg Ah, syntes Rex er så utrolig nydlig !
Oscar ll Skrevet 20. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2007 ja, kan du det? si ifra her da Du burde egentlig bare sende en mail til han ! Har snakka litt frem og tilbake nå, og han ville at jeg skulle komme hjem til han så det bare ble meg og Oskar, og ikke alle de andre, om du skjønner. Han gjør nok antakeligvis det med deg og din hund også Da blir det heller ikke 1,5-3t!! å vente mellom hver gang du skal ut å gjete ! Men han er utrolig flink altså, absolutt verdt å prøve å trene for han
Wanderlust Skrevet 20. November 2007 Rapporter Skrevet 20. November 2007 Var det hu med den litt hissige, store hannbikja ? Med massemasse pels ? Veldig fin hund i aff, men likte ikke min da. Hehehe.. Men du har trent for Alexander før du så jeg Ah, syntes Rex er så utrolig nydlig ! Det er nok ho ja. Jeg har prøvd litt før ja, og takk for ros. Rex er jo vakker. hehe
TineSimbaNana Skrevet 22. November 2007 Rapporter Skrevet 22. November 2007 Du burde egentlig bare sende en mail til han ! Har snakka litt frem og tilbake nå, og han ville at jeg skulle komme hjem til han så det bare ble meg og Oskar, og ikke alle de andre, om du skjønner. Han gjør nok antakeligvis det med deg og din hund også Da blir det heller ikke 1,5-3t! å vente mellom hver gang du skal ut å gjete ! Men han er utrolig flink altså, absolutt verdt å prøve å trene for han Den er god! Da skal jeg sende han en mail..
Oscar ll Skrevet 22. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 22. November 2007 Den er god! Da skal jeg sende han en mail.. Jeg skal i allefall dit antakeligvis 1. Desember igjen
Wanderlust Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 Ikke bare kursdeltagerne som fikk noe ut av kurset da *ler*
Guest Gråtass Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 Ikke bare kursdeltagerne som fikk noe ut av kurset da *ler* Hva vet du som vi andre ikke vet???
Wanderlust Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 Hva vet du som vi andre ikke vet??? Jeg vet jo så mye
TineSimbaNana Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 Jeg vet jo så mye ...Og jeg vet litt
Wanderlust Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 ...Og jeg vet litt Du vet vel alt ang det du vel?
Guest Gråtass Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 :lærer: Ok, hvis dere er oppdatert om noen kjæresterigreier som dette høres ut som, så er dette feil tråd å legge det i. Hvis dette er noe som omhandler gjeting (som det burde være i denne tråden) så er det på riktig sted og hvis det som ett tredje alternativ omhandler kjæresterier og gjeting i kombinasjon: GI OSS DETALJER, NÅ!
TineSimbaNana Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 Du vet vel alt ang det du vel? Okda, jeg gjør vel det
Wanderlust Skrevet 29. November 2007 Rapporter Skrevet 29. November 2007 :lærer: Ok, hvis dere er oppdatert om noen kjæresterigreier som dette høres ut som, så er dette feil tråd å legge det i. Hvis dette er noe som omhandler gjeting (som det burde være i denne tråden) så er det på riktig sted og hvis det som ett tredje alternativ omhandler kjæresterier og gjeting i kombinasjon: GI OSS DETALJER, NÅ! Det ble nok gjeting OG kjæresteri (må virkelig beklage OT)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar