Gå til innhold
Hundesonen.no

Fitjar og Stord HK 10-11/11-07


Lazita

Recommended Posts

Wulfi: Hvis din var den eneste powder-puff'en der så jeg den. Utrolig skjønn var hun :devil: Var det du som hadde den "blonde" afghanervalpen der også? Den var virkelig helt skjønn!

Hun var ikke den eneste puffen, men den eneste 6-9 mnd puffen. Jeg hadde ikke med noen afghaner denne gang nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wulfi: Hvis din var den eneste powder-puff'en der så jeg den. Utrolig skjønn var hun :no: Var det du som hadde den "blonde" afghanervalpen der også? Den var virkelig helt skjønn!

Jeg så en powder puff jeg også. Var utrolig lik din, så tror det var den jeg så. Utrolig nydelig var den vertfall :no:

Showtime: Hadde du med deg flat'en med svart sele på? Såfall så jeg deg også :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen med så mange flotte resultater! :)

Åssen gikk det med dere i BIS?

Vi var førstemann som ble plukket ut til å gå videre i BIS ringen, men Diezel hadde "kanikkevilikkeskalikke" dagen, og tok vet tre rene travsteg, samt sto skikkelig i et halvminutt eller så... :rolleyes:

-Hadde jeg vært dommer hadde ikke jeg heller plassert oss, for å si det slik ! :no: Men skikkelig artig lell, og jeg er superstolt over å ha komt så langt opp som vi gjorde. Vi får håpe på en BIS plassering til en annen gang.

:no:

Legger ved noen bilder vi fikk tatt - vi har hatt en meget kjekk helg!

STORDfors.jpg

stord9.jpg

stord12.jpg

stord16.jpg

stord14.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hadde jeg vært dommer hadde ikke jeg heller plassert oss, for å si det slik ! :no: Men skikkelig artig lell, og jeg er superstolt over å ha komt så langt opp som vi gjorde. Vi får håpe på en BIS plassering til en annen gang

Gratulerer så mye med flotte resultater :) Han er virkelig en vakker kar, Diezel din :) *sikle*

Velfortjent gruppeseier, så kommer nok BIS-plasseringene på løpende bånd når gutten finner roen :no:

Her var det ikke så mye å skrive hjem om....

Dommer Gert Christensen likte ikke haleføringen til Roma-tutt (flagget til topps når vi fyrer oss :P ), så det ble med en rødsløyfe og nr.2 i klassen, uten hverken hp eller CK. Men det skal sies at kun Championtispen som ble BIM fikk noe som helst av tispene... så vi får vel heller bare være fornøyd med slufsen :P

Først ute var Vimsebo's Amandus (En venninne av meg sin hannhund) han gikk rett ut med blå. Dommeren sa at han hadde vært en fin tispe :P

Har ikke kritikken hannes her for den fikk eieren da jeg leverte ham

*ler så jeg rister* Stakkar Magnus... :) lille femidotten vår.... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var førstemann som ble plukket ut til å gå videre i BIS ringen, men Diezel hadde "kanikkevilikkeskalikke" dagen, og tok vet tre rene travsteg, samt sto skikkelig i et halvminutt eller så... :rolleyes:

-Hadde jeg vært dommer hadde ikke jeg heller plassert oss, for å si det slik ! :D Men skikkelig artig lell, og jeg er superstolt over å ha komt så langt opp som vi gjorde. Vi får håpe på en BIS plassering til en annen gang.

Legger ved noen bilder vi fikk tatt - vi har hatt en meget kjekk helg!

STORDfors.jpg

stord9.jpg

stord12.jpg

stord16.jpg

stord14.jpg

Jeg er ganske sikker på at jeg så dere. Jeg satt også ved dobermann ringen med ei malletispe (vi trente for det meste) :P Gratulerer med de flotte resultatene!

Gratulerer så mye med flotte resultater :) Han er virkelig en vakker kar, Diezel din :P *sikle*

Velfortjent gruppeseier, så kommer nok BIS-plasseringene på løpende bånd når gutten finner roen ;)

Her var det ikke så mye å skrive hjem om....

Dommer Gert Christensen likte ikke haleføringen til Roma-tutt (flagget til topps når vi fyrer oss ;)), så det ble med en rødsløyfe og nr.2 i klassen, uten hverken hp eller CK. Men det skal sies at kun Championtispen som ble BIM fikk noe som helst av tispene... så vi får vel heller bare være fornøyd med slufsen

Jeg stilte også terv. Dommeren mente han var for mørk ( :) ), hadde for kraftig skalle og høy hale. De to siste stemmer, men jeg er ikke enig i den første. Mørke terver er fint :)

Jeg ser aldri Roma (eller deg) på utstillinger. Jeg håper dere kommer til Ølen, og at jeg får hilse på henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte også terv. Dommeren mente han var for mørk ( :) ), hadde for kraftig skalle og høy hale. De to siste stemmer, men jeg er ikke enig i den første. Mørke terver er fint ;)

Jeg ser aldri Roma (eller deg) på utstillinger. Jeg håper dere kommer til Ølen, og at jeg får hilse på hene ;)

Mørke terver har sin sjarm de og... :D gamlefar Trevi var ganske så schwart han og... :)

Jeg ser ikke deg heller, så deg i ringen med terven denne gang, så nå skal jeg prøve å huske å hilse på deg neste gang :) flyr jo oppunder taket i stress, jeg, stort sett... hehe...

Hvis du så en som konstant satt og børstet på tervtispen sin, så var det nok meg :)

Planen er å komme til Ølen ja... Selv om det er trangt og J****G.. hehe...

Kommer dere til Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Showtime: Hadde du med deg flat'en med svart sele på? Såfall så jeg deg også :) hehe
Det var meg og Chantana, ja :) Jeg mener å huske at jeg så to jenter med hver sin papillon gående mellom standene - kan en av de ha vært deg? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crizpo; Hadde du en mørk malle tispe? Isåfall så jeg dere og - jeg la merke til denne tispen fordi hun var så pen. Meg og Diezel var det nok ikke så vanskelig å legge merke til rundt ringen der...meg i beige,og Diezel på full lydstyrke.. :)

Takk for gratulasjon. :)

Roma; Takker for det! -jeg håper han ønsker seg roen til jul eller så jeg... :Laugh: lille mongobarnet mitt... :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg og Chantana, ja :) Jeg mener å huske at jeg så to jenter med hver sin papillon gående mellom standene - kan en av de ha vært deg? :P

Oki, har aldri sett bilder av deg ellernoe, men jeg synes noe virket kjent med hunden :D Vært inne på hjemmesiden deres å tittet, hehe. Jepp, en av dem var meg :) Hun med helt svart dress og svart og kvit papillon var veninnen min (Inger Vilde(?) her på sonen) Mens jeg gikk med svart dress med tynne hvite striper i ;) hehe. Hvis det sier deg noe ^^

*målløs* :) Virkelig en pen gutt!

Slenger meg på den :) Nydelige gutten ;)

*Dobbelost, bruk siterfunksjonen. mod buhund-jenta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, har aldri sett bilder av deg ellernoe, men jeg synes noe virket kjent med hunden :) Vært inne på hjemmesiden deres å tittet, hehe. Jepp, en av dem var meg :) Hun med helt svart dress og svart og kvit papillon var veninnen min (Inger Vilde(?) her på sonen) Mens jeg gikk med svart dress med tynne hvite striper i :) hehe. Hvis det sier deg noe ^^
Husker nå at dere hadde dresser ja, men det var liksom helst de søte papillonene jeg så på da! :) Hehe!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! :) Jeg tenkte kanskje du ville vite hvem av de som var meg, og hvem som var Inger Vilde, siden du spurte om en av de var meg :) hehe

Edit; stilte du Chantana forresten? :)

Nei, jeg kan ikke stille henne på denne utstillingen fordi de ikke har plass eller lov (av raseklubben) å ha med retrievere.. Desverre :) Men Chantana er ingen utstillingshund da - hun har bl.a. for lite hode i forhold til kroppen! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørke terver har sin sjarm de og... gamlefar Trevi var ganske så schwart han og...

Jeg ser ikke deg heller, så deg i ringen med terven denne gang, så nå skal jeg prøve å huske å hilse på deg neste gang flyr jo oppunder taket i stress, jeg, stort sett... hehe...

Hvis du så en som konstant satt og børstet på tervtispen sin, så var det nok meg

Planen er å komme til Ølen ja... Selv om det er trangt og J****G.. hehe...

Kommer dere til Hamar?

Mørke terver er kjempe fint ;) Neste gang du ser oss, så må du bare komme bort ;) Jeg klarer ikke å holde styr på alle tervfolkene, det er som regel mindre maller.

Det er sant at det er trangt i Ølen, men vi kommer nok til å stille der. Da stilles hun som voksen (eller det heter vel kanskje junior? :) hun er 11 mnd i februar).

Hvis vi kommer oss til Hamar, så kommer vi :)

Crizpo; Hadde du en mørk malle tispe? Isåfall så jeg dere og - jeg la merke til denne tispen fordi hun var så pen. Meg og Diezel var det nok ikke så vanskelig å legge merke til rundt ringen der...meg i beige,og Diezel på full lydstyrke.. :P

Takk for gratulasjon. :P

Roma; Takker for det! -jeg håper han ønsker seg roen til jul eller så jeg... :Laugh: lille mongobarnet mitt... :):)

Extra er veldig mørk ja, så det kan godt stemme. Jeg synes selvfølgelig hun er veldig pen, men tusen takk :D

Edit: Her er et bilde av henne:

Exsvart.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...