Gå til innhold
Hundesonen.no

fant en chow chow!!

MarieR

Recommended Posts

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

hva skal jeg gjøre da? avlivning stå jo nederst på liesten, men det kan bli vanskelig og få omplasert en såpass gammel hund, som i tilleg, verken kan særlig mange komandoer(han har ikke lystret på en eneste en av hva ve har prøvd), ikke vet vi hva han heter heller. få vil ha en hund som går på medisiner, og antibiotika. næi, sjansene for omplasering er egentli små! :):)

Håper eieren etterlyser han da..

Men hva farge er han? Rød eller Krem?

Har han rosa snute?

De fleste Chow utfører ikke alltid kommandoer selv om de kan de..

De må få noe igjen for det.. Men det har du vel allerede prøvd?

Du må få lagt ut bilde av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper eieren etterlyser han da..

Men hva farge er han? Rød eller Krem?

Har han rosa snute?

De fleste Chow utfører ikke alltid kommandoer selv om de kan de..

De må få noe igjen for det.. Men det har du vel allerede prøvd?

Du må få lagt ut bilde av han.

har prøvd med gobiter og "bestikkelser" men ingenting enda. han er rød jah, samma som diego, svart snute og lilla, herlig tunge :D nydlig hund! det er liten sjans for at eieren melder seg, hunden har vært ute i minst to dager, og ingen har etterlyst han! :P skjønner ikke at noen kan dumpe en slik hund! :P

ingvild: hundetreff tenkte jeg og på, men på grunn av såret som fremdeles er åpent, så går nok ikke det :P bilder kommer i løpet av kvelden folkens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva skal jeg gjøre da? avlivning stå jo nederst på liesten, men det kan bli vanskelig og få omplasert en såpass gammel hund, som i tilleg, verken kan særlig mange komandoer(han har ikke lystret på en eneste en av hva ve har prøvd), ikke vet vi hva han heter heller. få vil ha en hund som går på medisiner, og antibiotika. næi, sjansene for omplasering er egentli små! :):)

hvorfor tror du at ingen vil ha en gammel hund??

vi tok jo i mot en hannhund på 7år første gang vi fikk hund i hus, og stusser ikke på å gjøre noe slikt igjen om sjanse byr seg. men akkurat nå har vi litt mangen dyr i hus så jeg tror det holder. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo kjempefin! Rart at folk kan finne på å dumpe en sånn hund altså, særlig når det er en eldre hund som de sikkert allerede har hatt i mange år.. :)

Hvor på halsen er såret hans? Og jeg regner med at dere passer på sånn at det halsbåndet han har på nå ikke gnager på såret, sånn at det blir verre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte slette ble for stort..moderator: gjør dem mindre please! såret er rett under halsbåndet, man kan så vidt se den kurvet pelsen

EDIT: er de ikke for store?? nei da så.. :oops:

Bildene er ikke for store de... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjetter alderen ut i fra konisjon på pelsen, fysisk for og tennene hans! :)  kort pels? vet ikke, kan ingenting om chow! taz?? :P

kristina: det er greit! :P

De chow'ene jeg har sett har hvertfall mere pels...

(Diego har jo nesten like lang pels som ham...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjetter alderen ut i fra kondisjon på pelsen, fysisk form og tennene hans! :)  kort pels? vet ikke, kan ingenting om chow! taz?? :P

kristina: det er greit! :P

Aww.. En korthåret Chow.. Så nydelig.. :P

Også er han mer Krem enn rød.. Sånn så Diego.. :P

Ser såret.. :P At noen kan gjøre noe sånt.

Syns ikke han så gammal ut.. 3-5 år kanskje..

Men ikke så lett å se på bilder da.

Ja, Diego er langhåret.. :P

Kunne tatt i mot han jeg, og funnet ett skikkelig hjem til han..

(Hvis ingen melder seg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• 😥 Får håpe du likevel har mer tid med henne ❤️
    • Da ble det CT i går, og alt gikk fint mtp. hjertet. Bildene viser at det ikke er blokkert spyttkjertel, men kreft.
    • Jeg blir dårlig av å lese om den adferden der. ..fra eieren, altså. Idiot. Sånne som det der er årsaken til at jeg har vurdert svi av altfor mye penger på å skaffe meg formell kompetanse som hundetrener - for å ha noe konkret å skilte med i sånne tilfeller som det der - fordi jeg er en spinkel og feminint utseende kvinne som fremmede menn stort sett ALDRI respekterer som et intelligent og kompetent vesen, med mindre de tror det hjelper dem komme ned i buksa på meg, men jeg kom til at sånne aldri kommer til å høre på noen som meg uansett, fordi de har sett DogDaddy på YouTube, eller: "Familien min drev oppdrett av schæfer på 80-tallet, så jeg KAN hund, lille venn." 
    • Helst vil vi jo at de ikke skal oppleve noe vondt i det hele tatt, men det er vanskelig. Jeg tenker det viktigste er om hun, og du, kan leve med det ubehaget som blokkeringen gir. Hvis ikke tenker jeg at risikoen ved operasjon kan være verdt det. Det er ikke en sykdom å være gammel, men det gjør jo at alle plager blir verre og mer risikable både å ha og gjøre noe med, som oftest. Jeg håpet selv i det lengste at det skulle enten bli akutt alvorlig eller at de bare skulle sovne hos meg, men til slutt måtte jeg jo ta den vanskelige avgjørelsen for begge to. Likevel er jeg trygg på at det var riktig tidspunkt for begge. Jeg tror at du også har nok innsikt til at du vet når det er på tide, selv om det er en prosess på vei dit. Håper dere får litt mer avklaring denne uken.
    • Tusen takk Dette er første gang jeg har gammel hund, og jeg synes det er kjempevanskelig å vurdere livskvalitet. Hun er jo helt klart ikke den samme hunden hun var som ung, men jeg tror ikke hun har det så forferdelig at hun selv ville valgt døden over det livet hun lever nå. Samtidig er hun jo på et punkt der noe som egentlig bare er en bagatell potensielt kan bli en dødsdom, fordi hun ikke kan dopes ned. Man sitter jo her i en umulig situasjon der ingen av alternativene egentlig er noe alternativ... Vi skal tilbake til veterinæren på torsdag for å ta en ny ultralyd av hjertet, så får vi se hva dommen blir da.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...