TineSimbaNana Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Vil gjerne ha flere treff jeg. Syns vi hadde det supert forrige gang. Så derfor syns jeg vi må få til flere treff, noen flere som vil?
Gabriella Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 seff kommer jeg og bonnie som altids:P hehe nå synes jeg folk skal ta seg tid til og treffes i mengder alså eller hva det blir..! hehe
Peers Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Nå vil jeg og! Men kommer litt an på når det blir, jeg har en litt travel uke...
TineSimbaNana Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Hadde hundene øyekatar elr? Og det går bedre med de? Hvilken dag kan folka da? til helgen kan jeg ikke, da er det stevne i kongsberg.
Gabriella Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 samme for meg jeg kan altids er ikke så mye som skjer hos meg vøtt hehe^^ ikke ofte i hværtfall
tm100021 Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Jeg har så lyst å komme... Jeg kan prøve ihvertfall
Odin Skrevet 4. November 2007 Rapporter Skrevet 4. November 2007 Jeg vil og.. Bare typen er opptatt så går det bra
TineSimbaNana Skrevet 4. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2007 Så bra at flere vil
Peers Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Hadde hundene øyekatar elr? Og det går bedre med de? Hvilken dag kan folka da? til helgen kan jeg ikke, da er det stevne i kongsberg. Jepp, de hadde det begge to, selv om Norma er verst <_< Men de er mye bedre nå begge to! Jeg tror egentlig ikke jeg kan noen dager denne uka, masse jobbing, kurs og veterinærbesøk... Men jeg kan i hvert fall mandag og tirsdag neste uke
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 Så bra at de er bedre Mandag neste uke kan jeg ikke.. men tirsdag? flere som kan da?
Gabriella Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 jeg kan kanskje på tirsdagen spørs når på dagen?
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 Samme for meg når på dagen.. jeg kan når som helst på tirsdagen Så nå kan dere bare komme med forslag..
Peers Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Samme for meg når på tirsdag det blir også
Eva-Kihla Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Hmf.. Fortsatt på hytta jeg. Men er m på treff etter tirsdag!
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 Det er neste tirsdag det er snakk om?
kittykatt Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Jeg kan tirsdag til uken (13.11.07) uansett kl, slett..
Heidihj Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 Jeg vil gjerne være med igjen jeg har litt problemer med hverdanger da men.. Er med om det er en dag jeg kan Tirsdag kan jeg ikke
Eva-Kihla Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 I morgen kommer jeg hjem. Men ikke før på kvelden. Kan hver dag denne uka og neste. Untatt onsdag og søn som kommer.
TineSimbaNana Skrevet 5. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2007 Jeg kan å neste tirsdag, blir det da?
Toya Skrevet 5. November 2007 Rapporter Skrevet 5. November 2007 jeg og vil men må bli etter neste freda, pga eksamen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar