turbogutten Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Ja da er Turbo og Tia på hyttetur sammen hehe, jeg henta Tia i hamar for noen timer siden og siden det har vi vært ute og lekt en good del og nå ligger Tia og sover i buret og Turbo under beina mine Kommer til å oppdatere her med bilder i morgen og på søndag så da er det bare og titte innom haha Orker ikke legge ut fler da det er ett SLIT å få lagt de ut pga treig photobucket og ikke redigeringsprogramm og nå synes jeg bildene ble ALT for små så nå er jeg irritert.. *arg* Lørdag:
turbogutten Skrevet 2. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2007 hehe joda de er like gale begge 2
Jane Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Så koselig da, vil også på hyttetur med hunden..
Monab88 Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Pass på så hun ikke tisser i senga di! Jeg har fortsatt forige helg friskt i minne :glare: (jeg sover for tiden med et par håndduker under lakenet ) Ser ut som de koser seg veldig da!
Aussieglis Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 Hehe, så heldig du er som får passe tøtta! Ser ut som turbo storkoser seg! Jeg vil også på hyttetuur!
turbogutten Skrevet 2. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2007 Pass på så hun ikke tisser i senga di! Jeg har fortsatt forige helg friskt i minne :glare: (jeg sover for tiden med et par håndduker under lakenet ) Ser ut som de koser seg veldig da! HAHA jeg satt ved siden av Benedicte når du fortalte hu Ingen Tia i senga mi nei
Monab88 Skrevet 2. November 2007 Rapporter Skrevet 2. November 2007 HAHA jeg satt ved siden av Benedicte når du fortalte hu Ingen Tia i senga mi nei hihi, smart valg
turbogutten Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Lagt ut noen nye bilder nå Hvis photobucket blir litt raskere kommer det flere også hehe
Benedicte Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Tia er jo bare søt og snill daa De er så herlige sammen!
Ingvild Skrevet 3. November 2007 Rapporter Skrevet 3. November 2007 Så søte de er. Cita har det like hyggelig med Tinka her, bortsett fra at vi har pissvær, så det er ikke like trivelig å gå tur.
turbogutten Skrevet 3. November 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 3. November 2007 Lagt til enda flere bilder Kommer flere også bare krangler litt med photobucket
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar