Gå til innhold
Hundesonen.no

Bridie's Gjør Det Selv Guide

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Åh, Marit, så herlig hun er.. Dette minner meg om bildeseriene med Buffy. Du er oppfinnsom;D

Guest Just me!!
Skrevet

Haha, dette ødela engelsktimen min (ikke at det var noe negativt men). ;) Satt å fniste hele tiden.. Men det ble ikke noe skifting av dekk hos oss, Archie vil ikke skitne til pelsen sin. :rolleyes:

Skrevet
Åh, Marit, så herlig hun er.. Dette minner meg om bildeseriene med Buffy. Du er oppfinnsom;D

hehe, ja Buffy beviste at hu kunne det meste hu. Rake løv osv.. den jobben får Bridie ta neste år her. I år var hu syk stakkar...

Skrevet
Og her kommer del to av Bridies Gjør Det Selv Guide

Vinterklargjøring av bilen

Så utrolig bra ;)! Er helt imponert over alle stillingene du får henne til å sitte/stå i! Hadde slitt leeenge med å få Sasha til å gjøre halvparten jeg :)

Brindie er super herlig forresten :)

Skrevet

Helt fantastisk :Laugh:

Imponert over at hun holdt lyspæra jeg, selv om jeg først trodde hun blåste såpebobler *knis*

Skrevet

hehe, takk for at dere likte det folkens! Er ufattelig gøy å lage disse "seriene" også. Men, jeg tror jeg snart trenger tips til nye Guider? slik som på pynte juletre, steke juleribba osv, ser jeg liksom for meg at kan bli litt problematiske... :( Men det må jo finnes andre ting sku man tro.. :) Bridie har jo tidligere bevist at hu kan å Kjøre Traktor og Kappe Ved liksom, så det der er i gjennom.. Men, sku nok hatt en forklarende Guide igjen snart.. :P

Så forslag mottas med takk :(

Skrevet

Sikkelig kult :whistle:

Selv har jeg bare sånne "etter at noen har ødelagt noe" bilder og "hvordan finne den skyldige" Litt CSI effekter.

Kanskje jeg skal lage en "hvordan vaske huset" Gjør det selv guide. Hundene mine er plagsomt intresserte i husarbeid.

• 2 weeks later...
Skrevet

Utrolig bra! :)

Kanskje du kan lære Bridie å gå ut med søpla, re opp senga, tørke støv o.l. (så kan jeg lære Josie det etterpå :P )?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...