Gå til innhold
Hundesonen.no

Schæfer bundet i skogen for å dø!


Jane

Recommended Posts

Jeg blir så sinna at jeg sprekker! :wallbash:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/10/23/515891.html

Stakkars hund, trodde kanskje eieren kom tilbake å hentet han.. hvem menneske klarer å binde hunden sin til et tre for at den skal dø og så gå fra han, uten å se seg tilbake.

Hva feilier det folk i dag ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal godt gjøres ikke å finne eieren, alt med at hunden er tatovert.

Det tyder også på at hunden er stjålet eller noe.

Hvis onkel gidder da.

Håper det svinet som gjorde dette aldri får borti noe dyr igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... Hvordan folk kan få seg til å gjøre noe slikt, kommer alltid til å være et mysterium for meg... Forkastelig, grusomt mot hunden, og trist at de som gjør slikt sjelden blir funnet og straffet for det.

Lyspunktet er at hunden faktisk ble funnet før det var for sent, og DET er jeg glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig.. Men "folk" gjør jo slikt med kattunger, kaniner og alle mulige andre dyr de ikke "gidder" å ha lengre, så det må jo være "noe" med endel som ikke funker helt som det skal...

Men godt at hunden ble funnet, og håper eieren blir tatt.

Dessverre antar jeg at politiet ikke engang gidder å løfte en finger for dette - og neppe en mailrunde/telefonrunde til de forskjellige kennelklubbene i nærheten for å engang finne ut eieren...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forbannet på sånne folk. Gjør meg kvalm.

Desverre er det ikke bare her i norge dette skjer:( Vil påstå at i enkelte land er det mye verre og der er det mer synelig. Jeg har selv meldt meg inn i vår lokale dyrebeskyttelse. Kommer til å ta i mot dyr så sant jeg har plass til det.

www.dyrebeskyttelsen.no Oppfordrer alle til å melde seg inn. Det hjelper oss som driver krisehjem for dyr med å dekke diverse utgifter. Jo flere som melder seg inn og er aktive jo bedre er det for dyrene.Nå er det mest katter som sliter, men ser jammen at hundene kommer kort etter de også.

Var ikke så lenge siden her at politiet og mattilsynet måtte ta fra ei dyr som ble vanskjøttet. Jeg sier bare at vi mennesker er noen grusomme dyr som plager de andre dyrene og mener verden er vår, og vi bør være eneherskere. Beklager ordbruken, men blir så sinnsykt provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...