Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen Racketsenter


Silje

Recommended Posts

Skrevet

24 og 25 september er det utstilling i Bergen Racketsenter... men hvor i Bergen ligger det? (nærheten av noen campingplasser eller?)

Skrevet
Det ligger på Bønes, men hvor det er er jeg ikke sikker på selv. Skal opp dit på min aller første utstilling med valpen min (stabijhoun).

Oi, så spennende, kanskje vi treffes da :)

Skrevet
24 og 25 september er det utstilling i Bergen Racketsenter... men hvor i Bergen ligger det? (nærheten av noen campingplasser eller?)

Bønes ligger i Fyllingsdalen.

og der skal vi å stille Astix når den tid kommer først skal vi til Bryne på NKK og så 14 dager senere så skal vi på Bønes. :wink:

Skulle ikke du der også Kine??? var det begge dagene du skulle?

Skrevet

Bønes ligger i Fyllingsdalen.

og der skal vi å stille Astix når den tid kommer først skal vi til Bryne på NKK og så 14 dager senere så skal vi på Bønes. :wink:

Skulle ikke du der også Kine??? var det begge dagene du skulle?

Vet du om noen campingplasser/moteller som tar hund eller lignende i nærheten?

Jeg tenkte jeg skulle ta turen opp dit, men må jo ha en plass å bo :)

Skrevet

Vet du om noen campingplasser/moteller som tar hund eller lignende i nærheten?

Jeg tenkte jeg skulle ta turen opp dit, men må jo ha en plass å bo :)

det nærmeste må være på midtun som jeg vet om, men husker ikke hva det heter det somligger der, bare vet at det ligger noe små hytter der ogsåkan en kampe der med campingvogn.

eller jo forresten Bergen Inn ligger på tjøynen/melkeplassen, det er noe greier der men er ikke sikker på om det er leiligheter eller noe som leies ut til turister og slikt(det var det ihvertfall før) det er faktisk det jeg vet om som ligger nærmest. hvis ikke noen av de stedene er noe så får du sikkert ta inn på hotell i Byn :wink:

Skrevet
Ja, jeg får snoke litt rundt, å finne en plass :)

ja du får gjøre det, kunne fått bo hoss oss hadde vi hatt et ekstra soverom, men det har vi ikke :? .

Skrevet

ja du får gjøre det, kunne fått bo hoss oss hadde vi hatt et ekstra soverom, men det har vi ikke :? .

Hehe, tror ikke du ville hatt oss på besøk heller, 3 hunder (en valp som ikke er husren :)) to bråkete mennesker, den ene snorker, og den andre tusler rundt i søvne, hehe :)

Skrevet

Hehe, du kunne gjerne ha tatt med hele gjengen og bodd hos oss (vi bor 15 minutter kjøring ifra Bønes), men desverre har vi for få soverom til det :?

Egentlig syns jeg det er lite med hoteller og slikt i Bergen :? Men du får snike litt rundt - så finner du nok noe :wink: Skal stille der selv begge dagene :)

Skrevet
Hehe, du kunne gjerne ha tatt med hele gjengen og bodd hos oss (vi bor 15 minutter kjøring ifra Bønes), men desverre har vi for få soverom til det :?

Egentlig syns jeg det er lite med hoteller og slikt i Bergen :? Men du får snike litt rundt - så finner du nok noe :wink: Skal stille der selv begge dagene :)

Vet du noe om hvilken dag gruppe en skal stilles? (har nemlig ikke funnet ut av det :))

Skrevet

Hehe, tror ikke du ville hatt oss på besøk heller, 3 hunder (en valp som ikke er husren :)) to bråkete mennesker, den ene snorker, og den andre tusler rundt i søvne, hehe :P

det hørtes no ikke verre ut en hvordan vi har det akkurat no :) he he he. her er det 6 valper som ikke er husrene(så det er vi vandt med), en mann som snorker(skulle tro en var på et sagbruk) og unger som både snakker og går i søvne. men som sagt det er mangelen på plass som er problemet her hjemme. :wink:

Skrevet

Vet du noe om hvilken dag gruppe en skal stilles? (har nemlig ikke funnet ut av det :))

På BSBK skal gruppe 1 stilles søndagen :) Stikk innom www.bsbk.org hvis du lurer på noe mer;-) Det står under "nye utstillinger"

Skrevet

På BSBK skal gruppe 1 stilles søndagen :) Stikk innom www.bsbk.org hvis du lurer på noe mer;-) Det står under "nye utstillinger"

Supert, takk skal du ha! :P (BSBK siden funket ikke før i dag, og jeg er jo over gjennomsnittet utolmodig, så jeg ville ha svar med en gang :P)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...