Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen Racketsenter


Silje

Recommended Posts

Det ligger på Bønes, men hvor det er er jeg ikke sikker på selv. Skal opp dit på min aller første utstilling med valpen min (stabijhoun).

Oi, så spennende, kanskje vi treffes da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 og 25 september er det utstilling i Bergen Racketsenter... men hvor i Bergen ligger det? (nærheten av noen campingplasser eller?)

Bønes ligger i Fyllingsdalen.

og der skal vi å stille Astix når den tid kommer først skal vi til Bryne på NKK og så 14 dager senere så skal vi på Bønes. :wink:

Skulle ikke du der også Kine??? var det begge dagene du skulle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bønes ligger i Fyllingsdalen.

og der skal vi å stille Astix når den tid kommer først skal vi til Bryne på NKK og så 14 dager senere så skal vi på Bønes. :wink:

Skulle ikke du der også Kine??? var det begge dagene du skulle?

Vet du om noen campingplasser/moteller som tar hund eller lignende i nærheten?

Jeg tenkte jeg skulle ta turen opp dit, men må jo ha en plass å bo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om noen campingplasser/moteller som tar hund eller lignende i nærheten?

Jeg tenkte jeg skulle ta turen opp dit, men må jo ha en plass å bo :)

det nærmeste må være på midtun som jeg vet om, men husker ikke hva det heter det somligger der, bare vet at det ligger noe små hytter der ogsåkan en kampe der med campingvogn.

eller jo forresten Bergen Inn ligger på tjøynen/melkeplassen, det er noe greier der men er ikke sikker på om det er leiligheter eller noe som leies ut til turister og slikt(det var det ihvertfall før) det er faktisk det jeg vet om som ligger nærmest. hvis ikke noen av de stedene er noe så får du sikkert ta inn på hotell i Byn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du får gjøre det, kunne fått bo hoss oss hadde vi hatt et ekstra soverom, men det har vi ikke :? .

Hehe, tror ikke du ville hatt oss på besøk heller, 3 hunder (en valp som ikke er husren :)) to bråkete mennesker, den ene snorker, og den andre tusler rundt i søvne, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kunne gjerne ha tatt med hele gjengen og bodd hos oss (vi bor 15 minutter kjøring ifra Bønes), men desverre har vi for få soverom til det :?

Egentlig syns jeg det er lite med hoteller og slikt i Bergen :? Men du får snike litt rundt - så finner du nok noe :wink: Skal stille der selv begge dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du kunne gjerne ha tatt med hele gjengen og bodd hos oss (vi bor 15 minutter kjøring ifra Bønes), men desverre har vi for få soverom til det :?

Egentlig syns jeg det er lite med hoteller og slikt i Bergen :? Men du får snike litt rundt - så finner du nok noe :wink: Skal stille der selv begge dagene :)

Vet du noe om hvilken dag gruppe en skal stilles? (har nemlig ikke funnet ut av det :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror ikke du ville hatt oss på besøk heller, 3 hunder (en valp som ikke er husren :)) to bråkete mennesker, den ene snorker, og den andre tusler rundt i søvne, hehe :P

det hørtes no ikke verre ut en hvordan vi har det akkurat no :) he he he. her er det 6 valper som ikke er husrene(så det er vi vandt med), en mann som snorker(skulle tro en var på et sagbruk) og unger som både snakker og går i søvne. men som sagt det er mangelen på plass som er problemet her hjemme. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BSBK skal gruppe 1 stilles søndagen :) Stikk innom www.bsbk.org hvis du lurer på noe mer;-) Det står under "nye utstillinger"

Supert, takk skal du ha! :P (BSBK siden funket ikke før i dag, og jeg er jo over gjennomsnittet utolmodig, så jeg ville ha svar med en gang :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...