SoppenCamilla Skrevet 17. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2007 Ikke bra bilder, for det ble for mørkt, men ble bra helt på begynnelsen da.. Når ingen var der.. Et helt normalt bilde av en helt normal Lill. .. Trallala Kosestund Eh. Ja. Hei? Mhm Tuddeli Say whaaat? Så kommer de dårlige bildene: Haha Lill and Shakil. Det Er Så Kjedelig Å skrive Under Alle bildene! Whatever
Inustaff Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Har Lill nettopp fått den piercingen?
Mirai Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Tenker du siden hun må vise den frem hele tiden?
tm100021 Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Hihi... Nei hun har ikke det Jeg er bare mongo som vanlig...
Inustaff Skrevet 18. Oktober 2007 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2007 Ja det var det jeg tenkte på IW...moahaha..neida Lill..FLott å være litt mongo..Det bare minte meg om alle som hadde sånn i tunga og måtte vise det hele tiden...Jeg har jeg og altså,men jeg blir vel heller ovverassket om noen ser den!hehe
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar